הרננדס הוצג בריאל מדריד: שמח להיות במועדון הטוב בעולם

תיאו הרננדס
תיאו הרננדס | צילום: ריאל מדריד, רשמי

הכישרון הצעיר הגיע לברנבאו. בספרד משוכנעים שהמטרה הבאה של ז'וזה מוריניו היא חאמס רודריגס, שצפוי לעלות כ-70 מיליון יורו. גם צ'לסי ופ.ס.ז' הביעו עניין

(גודל טקסט)

תיאו הרננדס הוצג הערב (שלישי) בריאל מדריד: "אני מאוד שמח להיות במועדון הכי טוב בעולם. תודה רבה לנשיא, לאוהדים ולשחקנים על קבלת הפנים. אני מאוד שמחה להיות כאן במועדון הכי טוב בעולם, באתי לכאן כדי ללמוד מהטובים ולעבוד ביחד כדי לזכות בגביעים רבים. תודה רבה לכולם ואללה מדריד!".

במקביל, ב"אס" משוכנעים שהמטרה הבאה של ז'וזה מוריניו היא לא אחרת מאשר כוכב ריאל מדריד, הקולומביאני חאמס רודריגס. לטענת העיתון, השדים האדומים רואים בחאמס כמחליפו של וויין רוני שעזב אחרי 13 שנה בחזרה לאברטון, ולמרות שבין יונייטד לריאל מדריד יחסים לא אופטימלים בלשון המעטה בשל כישלון המו"מ על אלברו מוראטה – בשני הצדדים יודעים עד כמה הם זקוקים לעסקה הזו.

הממוצע של חאמס הוא שער בכל 76 דקות, בעונה שעברה כבש 11 שערים ובישל 13, ומוריניו מבין שאחרי עונה התקפית כושלת למדי עליו לחולל שינוי מהותי. כזכור כבר לפני חודשיים היו ידיעות בקולומביה שחאמס כבר סגר ביונייטד אחרי שבעונה שעברה הוא שיחק רק 1,823 דקות (33.38 אחוז מהזמן) ב-33 משחקים בלבד. ריאל מדריד דורשת עבורו 70 מיליון יורו וגם צ'לסי ופאריס סן ז'רמן הביעו בו עניין.


חאמס רודריגס. בדרך לממלכה (Gettyimages)

בתוך כך, נמסר שה"קלאיסקו" הראשון העונה במיאמי בין ה-29 ל-30 ביולי החודש בו ייפגשו ריאל מדריד וברצלונה בגביע האלופות יהיה אחד מאירועי הכדורגל הגדולים של העונה. המשחק יתקיים ב"רוק סטדיום" במיאמי ב-2:30 בלילה שעון ישראל. מרק אנטוני, זמר שיש לו יותר מ-30 מיליון מעריצים, ישיר במשחק. מעל 65 אלף צופים יוכלו לראותו. מחירי כרטיסים בשוק השחור האמירו ל-10,000 דולר.

משחקי האלופות יחלו ב-19 בחודש עם שלושה בתים נפרדים: בסין ישחקו מילאן, אינטר, באיירן, דורטמונד, ארסנל וליון. בסינגפור: צ'לסי, אינטר ובאיירן. בארה"ב: ריאל מדריד, ברצלונה, יובנטוס, פ.ס.ז', מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם ורומא. המשחקים יועברו בחבילת הערוצים של ספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי