שוער נבחרת ליטא ארנסטס שטקוס סיכם בהפועל חיפה

שוער נבחרת ליטא
שוער נבחרת ליטא | צילום: טוויטר

השחקן בן ה-32, שרשם 14 הופעות במדי נבחרתו, מגיע מדן האח ההולנדית. יואב כץ: "שוער ברמה גבוהה ואיכותית". מגרלשווילי יישב את המחלוקות וסיכם על חוזה חדש

(גודל טקסט)

שוער נבחרת ליטא ארנסטס שטקוס סיכם היום (ראשון) בהפועל חיפה לשנתיים. שטקוס יגיע לישראל ביממה הקרובה ויחתום על החוזה לאחר הבדיקות הרפואיות.

שטקוס, 32, שיחק בעונה שעברה 22 משחקים במדי דן האח ההולנדית. השוער המתנשא לגובה 1.90 מטר החל את הקריירה בז'לגיריס ושיחק גם באולימפיאקוס ניקוסיה, בוטב פלובדיב, גומל הבלארוסית, סלאמינה, קרקירה היוונית וסיבאספור הטורקית. הוא רשם 14 הופעות במדי נבחרת ליטא, ביניהן חמש הופעות בהרכב הנבחרת במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018.

מדובר בזר הרביעי שחותם בהפועל חיפה העונה אחרי גבי תמאש, רסמוס סיוסטדט וראדו גנסארי. אל השלושה הצטרפו גם הקשר רוסלן ברסקי והשוער רן קדוש, שכעת יצטרך להתמודד על מקומו בהרכב עם הרכש הליטאי.

הבעלים יואב כץ אמר: "החתמנו שוער ברמה גבוהה ואיכותית ואני בטוח שיחד עם שחקני הרכש הנוספים שיצטרפו יחזקו מאוד את הקבוצה".

בתוך כך, חיים מגרלשווילי סיכם את תנאיו בקבוצה ואמור להצטרף לאימוני הקבוצה. המגן ערך שיחה עם הבעלים בה יושבו המחלוקות ויחתום בקרוב על החוזה החדש.

ארנסטס שטקוס (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי