אצילי יוצג בקרוב, מרין וטוריחו יעבדו לצד קרויף

אצילי
אצילי | צילום: גרנאדה רשמי

מכבי תל אביב סיכמה עם גרנאדה על רכישת הקשר ותודיע על צירופו לארבע שנים בהקדם, גם מגן גנט אופיר דוידזאדה צפוי לחתום בימים הקרובים. המתנה להכרזה על מינויו של קרויף למאמן העל

(גודל טקסט)

 היום זה צפוי לקרות. עומר אצילי, קשר גרנאדה בעונה האחרונה, כבר הגיע למשרדי מכבי תל אביב וסיכם רשמית על הצטרפותו לצהובים בחוזה ארוך טווח, ככל הנראה ארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.


אצילי יהיה הרכש הראשון של מכבי תל אביב לעונה, להוציא את הצעיר מתן בטלקסה הצעיר שנרכש מהפועל פתח תקווה בעונה שעברה וספק אם יישאר בסגל לעונה זו. את הקבוצה עזבו לעת עתה גל אלברמן ועומרי בן הרוש, כאשר מו"מ להארכת חוזה מתקיים עם ברק יצחקי ואילו הבלם טל בן חיים סיכם לעונה נוספת עם אופציה ויחתום לאחר שישוב מחופשה פרטית. יוסי בניון ממתין לפגישה עם ג'ורדי קרויף ולאחר מכן יתקבלו החלטות בעניינו.
 


 כעת במועדון מנסים לסכם עם גנט הבלגית על רכישת המגן אופיר דוידזאדה ובמקביל מחכים להכרזה הרשמית של מיץ' גולדהאר על מינוי ג'ורדי קרויף לעמדת המאמן. גורם בסביבת מכבי תל אביב אמר הבוקר: "אופיר מתחתן מחר (שני) ולאחר מכן דברים ייסגרו סופית. אנחנו ממתינים לחזרתו של הסוכן דודו דהאן כדי לסגור את העסקה".




דוידזאדה חותם בגנט. בקרוב בקריית שלום (האינסטגרם של דודו דהאן)

  

נושא צוות האימון סביב ג'ורדי קרויף אמור להיות מפורסם גם הוא ביממה הקרובה, כאשר במוקד ההודעה כמובן החלפתו של ליטו וידיגאל על ידי ג'ורדי קרויף כמאמן העל. המועמד המוביל לעבוד תחתיו הוא עמיר תורג'מן, שבעבר אימן את קבוצת הנוער של המועדון ושימש כסקאוט הראשי. תורג'מן מעוד מוערך ע"י ג'ורדי ודחה הצעות להגיע לאימון בני סכנין והפועל עכו.


שניים שיקודמו גם כן הם עוזרו של קרויף דומינגו מרין, שכעת יהיה מעורב יותר על כר הדשא בצוות האימון וכמוהו גם חואן טוריחו, מאמן הכושר שתחת שני המאמנים שוטה ארבלדזה וליטו וידיגל נדחק לאחור ולטענת השחקנים המהלך של שני המאמנים הוריד ועצר את נושא הכושר הגופני.


שם נוסף המועמד להגיע לתפקיד בקבוצה הוא המגן יואב זיו ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקווה ובתפקיד מקצועי בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. במכבי תל אביב ממתינים לתשובתו של ברק יצחקי להצעה שקיבל לחדש את חוזהו ולשיחה בין ג'ורדי קרויף ליוסי בניון.




קרויף. במועדון ממתינים להכרזה הרשמית של מיץ' (דני מרון)


מכירת המנויים לאוהדי הקבוצה תחל הערב בשעה 19:00, כאשר מדובר בתקופת חידוש למנויים קיימים עד ה-23.6. לקראת המשחק הראשון של הקבוצה לעונה זו, ב-29.6 בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, תחל מכירת המנויים לקהל הרחב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי