התוכניות של ריאל מדריד לקראת 2017/18

ריאל מדריד
ריאל מדריד | Gettimages

הבלאנקוס מרוצים מהעונה החולפת וכבר חושבים על העתיד ("המכונה ממשיכה לנוע"): זידאן, ראמוס ואיסקו יאריכו חוזים, תאו הרננדס והמושאלים יוצגו בקרוב ואפילו ראול חוזר

(גודל טקסט)
ריאל מדריד חגגה בימים האחרונים את הזכייה ה-12 בליגת האלופות, אבל כפי שכתב העיתון "מארקה" המכונה ממשיכה לנוע. הנשיא פלורנטינו פרס מתכוון לנוח מספר ימים וכבר מתכנן את העונה הבאה. הוא גם מתכונן לבחירות החדשות לנשיאות שיהיו ב-9 ביולי ומקווה להיבחר פעם חמישית. למעשה אין לו יריבים.

 

הבלאנקוס מתכוונים להאריך את החוזה של המאמן זינדין זידאן עד 2020. פרס וזיזו כבר שוחחו והאמון ביניהם מלא. הבלם סרחיו ראמוס יאריך חוזהו בשנה נוספת עד 2021. צעד הבא יהיה הארכת חוזהו של איסקו עליו דובר כל כך הרבה. אחרי שרוב השנה איים הקשר לעזוב, זידאן סמך עליו ברגעים הקריטיים, ותגמול יהיה בדמות הארכת החוזה.


 

בצד העוזב נמצאים פפה, חאמס רודריגס והחלוץ מריאנו. חאמס לא רוצה להמשיך וריאל תדרוש עבורו 75 מיליון יורו. הוא עלול להיתקל בבעיה אם צ'לסי שרוצה אותו תסגור עם לוקאקו ותשלם עליו 100 מיליון ליש"ט, כך שלא יישאר לה כסף להחתמת הקולומביאני.

 

מאמן נבחרת קולומביה, חוסה פקרמן, יצא נגד ההתנהלות בריאל: "לפעמים קבוצות באירופה לא מבינות את הנפש של השחקן הדרום אמריקאי. זו לא פעם ראשונה שכוכבי ענק מדרום אמריקה לא משתלבים בקבוצות באירופה. זה קרה גם לדייגו מראדונה בברצלונה. שחקנים מדרום אמריקה צריכים יציבות כדי לאפשר להם להראות את הכישרון שלהם ויש קבוצות כמו ריאל מדריד שלא נותנות להם זמן ויציבות".


פרס וזידאן. תוכניות גדולות (AFP)
פרס וזידאן. תוכניות גדולות (AFP)


מריאנו מבוקש בקבוצות רבות בספרד. החלוץ הדומיניקני שיחק העונה בעיקר בריאל מדריד קסטיה, אבל קיבל כמה הזדמנויות בקבוצה הבוגרת והוכיח את יכולותיו הגבוהות. בקרוב צפויה להימצא קבוצה שתקלוט אותו.

 

אלופת אירופה צפויה להציג השבוע גם את תאו הרננדס שנרכש מאתלטיקו מדריד תמורת 24 מיליון יורו. אחרי שריאל מדריד הפעילה את סעיף השחרור של 24 מיליון יורו. הקשר מרכוס יורנטה, שהיה מושאל לדפורטיבו אלאבס, יוצג אחרי אליפות אירופה עד גיל 21. גם המגן חסוס ואייחו, שהיה מושאל לאיינטרכט פרנקפורט וזוכה למחמאות גדולות בגרמניה, חוזר לריאל מדריד.

 

בנוסף, ראול עשוי להיות מוצג בקרוב בתור יועץ מקצועי לפרס והקבוצה גם רוצה לרכוש את דויד דה חאה וקיליאן אמבפה. נראה שמצבה של ריאל מדריד כל כך טוב והיא רק עומדת להשתפר בעונה הבאה. בברצלונה צריכים להיות מודאגים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי