פרסום ראשון: טל בן חיים יטוס להיפגש עם קלאב ברוז'

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

חלוץ מכבי ת"א ורעייתו זומנו להתרשמות בבלגיה לקראת חתימה וימריאו ביומיים הקרובים, השחקן מחכה לפגישה בין קרויף לגולדהאר. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 עמיר תורג'מן ימונה לעוזרו של ההולנדי

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
נכון לשעה זו לא נוצר קשר בין ראשי מכבי תל אביב לחלוץ טל בן חיים, שיכול להפעיל מהיום (שישי) את סעיף השחרור שלו תמורת 2.9 מיליון יורו ולעבור לכל קבוצה בחו"ל שיחפוץ. כזכור, בינואר הצהובים מנעו את מכירתו לקלאב ברוז', שהייתה מוכנה לשלם חמישה מיליון יורו.

 

בן חיים מחזיק בשתי הצעות מקבוצות אירופיות, אחת מהן היא קלאב ברוז' שנציגיה הגיעו לישראל בשבוע שעבר וצפו בגמר גביע המדינה. לספורט1 נודע לראשונה כי בן חיים ורעייתו אמורים להמריא היום או בתחילת השבוע לחופשה והתבקשו על ידי ראשי הקבוצה הבלגית להגיע לעיר כדי להתרשם לקראת עסקת החתימה בין הצדדים.


 

השחקן מתכוון להמתין עוד מספר ימים לפגישה בין ג'ורדי קרויף למיץ' גולדהאר בה אמור לעלות עתידו לדיון. גורמים המקורבים למועדון טוענים שאם בן חיים יעזוב, הצהובים ילכו בכל הכוח על אלירן עטר ממכבי חיפה.

 

בסביבת המועדון מבהירים שאם קרויף יסכם עם הבעלים על הישארותו ועל הגדלת תקציב השחקנים עומר אצילי ואופיר דוידזאדה יחתמו במהירות האפשרית, כשגם רמי גרשון קיבל פנייה ועשוי להצטרף. ההולנדי מעוניין לראות גם את דאבור, אך כרגע קשה לראות התקדמות בנושא.




טל בן חיים. קיבל זימון לבלגיה (דני מרון)
טל בן חיים. קיבל זימון לבלגיה (דני מרון)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אם קרויף יישאר הוא ימנה את עמיר תורג'מן לעוזרו הבכיר ויצרף עוזר מאמן זר נוסף. שחקני הקבוצה יוסי בניון, טל בן חיים הבלם וברק יצחקי אשר סיימו את חוזיהם יקבלו בתוך פרק זמן קצר הודעה על עתידם במועדון.

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי