הופנהיים חזרה מפיגור ל-1:2 בוולפסבורג, דאבור הוחלף במחצית

play
סידר להופנהיים שלוש נקודות יקרות. קרמאריץ' | GettyImages
לברקוזן הובילה פעמיים, אבל מיינץ ניצחה 2:3 אחרי מהפך דרמטי 02:27

החלוץ הישראלי פתח בהרכב אך הוחלף בפיגור 1:0, ברון לארסן (74) וקרמאריץ' (78) סידרו 3 נקודות שהעלו את הופנהיים למקום הרביעי

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) כשהמומנטום הנפלא של באייר לברקוזן נעצר בהפסד חוץ 3:2 למיינץ. מונס דאבור פתח אך הוחלף במחצית, הופנהיים הסתדרה בלעדיו וביצעה מהפך בוולפסבורג. מחר ישחקו שלוש הגדולות: באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד ולייפציג.

שחקן מיינץ מרקוס אינגווארטסן חוגג שער
השלים את המהפך הדרמטי. אינגווארטסן חוגג | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

מיינץ – באייר לברקוזן 2:3

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, האורחת יצאה בידיים ריקות מהביקור בחבל הריין בעקבות מהפך אדיר בדקות הסיום. מיינץ השתוותה – לפחות זמנית – לר.ב. לייפציג שבמקום הרביעי, כשכל אחת מהן עם 34 נקודות, בעוד לברקוזן פספסה הזדמנות לצמק את הפער מבורוסיה דורטמונד לשתי נקודות בלבד. פטריק שיק העלה את קבוצתו ליתרון (35) בבעיטה מרחוק ששינתה מסלול אחרי פגיעה בבלם מיינץ מוסא ניאקטה. ארון מרטין השווה בכדור חופשי נפלא (57), לוקאס אלאריו קבע 1:2 ללברקוזן (74) שכבר התחילה להריח את הניצחון, אלא שז'אן פול בואטיוס איזן ל-2:2 בבעיטה מהאוויר אחרי הרחקה רעה של טאה, ומרקוס אינגווארטסן השלים 2:3 דרמטי אחרי בלבול גדול בהגנת היריבה בתוך הרחבה (88).

אנדריי קרמאריץ' הופנהיים חוגג
סידר להופנהיים שלוש נקודות יקרות. קרמאריץ' | GettyImages

וולפסבורג – הופנהיים 2:1

מונס דאבור פתח בהרכב של הופנהיים, אך לא יזכור לטובה מבחינה אישית את המשחק הזה. קבוצתו דווקא כן. החלוץ הישראלי הציג יכולת פושרת והוחלף במחצית בפיגור 1:0, חבריו ביצעו מהפך בלעדיו והופנהיים עלתה למקום הרביעי בעקבות הניצחון החשוב הזה. יונאס ווינד הדני העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-36. אלא שפאבל קאדרברק המחליף של דאבור בישל בדקה ה-74 לברון לארסן את השוויון ואנדריי קרמאריץ' הכוכב של הופנהיים השלים את המהפך כעבור 4 דקות.

אנתוני מודסט שחקן פ.צ. קלן
לא מפסיק לכבוש. מודסט | רויטרס

משחקים נוספים

ארמיניה בילפלד – אוניון ברלין 0:1
לבילפלד: מאסאיה אוקוגאווה (53)

אוגסבורג – פרייבורג 2:1
לאוגסבורג: מיכאל גרגוריטש (16), לפרייבורג: נילס פטרסן (4), ניקו שלוטרבק (26)

שטוטגרט – בוכום 1:1
לשטוטגרט: בלה קוטשאפ (56), לבוכום: אדוארד לוון (90 +4)

פ.צ. קלן – איינטרכט פרנקפורט 0:1
לקלן: אנתוני מודסט (84)

בראשון מצפה יום עמוס לחובבי הבונדסליגה: באיירן מינכן תארח את גרויטר פירת, לאחר מכן בורוסיה דורטמונד תפגוש את בורוסיה מנשנגלדבאך והרטה ברלין תשחק מול ר.ב. לייפציג.