גולדן סטייט ממשיכה לשבור שיאים, ניצחון לקליפרס

תומפסון. לא מקשיב לחברים
תומפסון. לא מקשיב לחברים |

הווריורס גברו 105:117 על פילדלפיה. 10 נקודות לכספי בניצחון סקרמנטו

(גודל טקסט)

משחקי הלילה ב-NBA היו משמעותיים מאד ביחס לסיכויי הפלייאוף של כמה קבוצות. לוס אנג'לס קליפרס ניצחה בקלילות את דנבר, והגדילה משמעותית את סיכוייה לארח בסיבוב הראשון בפלייאוף. דאלאס הפסידה בסקרמנטו והתרחקה ממנו, בעוד גולדן סטייט ממשיכה לשבור שיאים.

 

 

לוס אנג'לס קליפרס – דנבר נאגטס 90:105

ניצחון שני ברציפות למארחים, שעלו למאזן 28:44 והתבססו במקום הרביעי, ארבעה משחקים וחצי מעל ממפיס שנמצאת במקום החמישי. לעומתם, האורחים הפסידו אחרי שני ניצחונות רצופים וירדו למאזן 43:31, חמישה משחקים וחצי מאחורי המקום שמבטיח כניסה לפלייאוף. בלייק גריפין החלים מפציעתו, אולם הוא לא נטל חלק במשחק בשל השעייתו מארבעה משחקים. הוא צפוי לשוב לפרקט ביום שבת הקרוב.

 

דיאנדראה ג'ורדן הוביל שישה שחקנים בדאבל פיגרס עם דאבל דאבל מפלצתי של 16 נקודות ו-16 ריבאונדים. כריס פול כמעט הצטרף אליו עם 14 נקודות ו-9 אסיסטים. מהם השני בלט יוסוף נורקיץ' עם 19 נקודות, ודי ג'יי אוגוסטין הוסיף דאבל דאבל של 18 נקודות ו-10 אסיסטים.

 

גריפין. עדיין לא מתלבש למשחקים (AFP)

 

גולדן סטייט – פילדלפיה 105:117

מה אתה עושה כאשר אתה בדרך לעונת שיא? כנראה שמתבדח. דריימונד גרין וסטף קרי החליטו לצאת לתקשורת ולהתלונן על כך שקליי תומפסון לא מוסר את הכדור. הפוורוורד לא הקשיב יותר מידי, אבל כנראה שהוא יודע למה.

 

תומפסון סיים עם 40 נקודות (ואפס איסיטים) מול הקבוצה החלשה בליגה, בעוד קרי מסתפק ב-20 וגרין סיים עם עוד טריפל דאבל של 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים כדי לעלות למאזן 7:66. רק שישה ניצחונות מהשיא של שיקאגו.

 

גרין. עוד טריפל דאבל לאוסף (AFP)

 

סקרמנטו – דאלאס 111:133

העונה של הקינגס הסתיימה כבר מזמן, אבל זה לא אומר שהם הפסיקו לשחק. האוהדים בבירת קליפורניה ראו את קבוצתם מתפוצצת על המאבריקס, שכעת נמצאים בפיגור של משחק אחד מיוסטון על המקום האחרון בפלייאוף המערב.

 

ווילי ראולי-סטיין נתן את משחקו הטוב ביותר ב-NBA כאשר סיים עם 21 נקודות בעוד דמרכוס קאזינס סיים עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים. עומרי כספי סיים עם 10 נקודות ב-23 דקות. ריימונד פלטון (15 נקודות) הוביל רשימה של שמונה שחקנים שסיים בדאבל פיגרס בשורות האורחים.

 

תוצאות נוספות: אינדיאנה – יוסטון  101:104, לוס אנג'לס לייקרס – וושינגטון 101:88

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי