יואב כץ: "לא אחליף את טל בנין"

כץ. בלי עזרה מהעירייה
כץ. בלי עזרה מהעירייה | צילום: ערן לוף

בעלי הפועל חיפה התייחס לעימות בין המאמן למנכ"ל. מאטוביץ' מועמד

(גודל טקסט)

ההכנות לעונה הקרובה בהפועל חיפה ממשיכות להתנהל בצילם של היחסים העכורים בין המאמן, טל בנין, למנכ"ל אפרים גבאי. כזכור, מאז תום העונה השניים לא מדברים ביניהם כלל, מה שפוגע גם בהכנות לעונה הקרובה וגם באווירה ששרויה במועדון.

 

הבעלים, יואב כץ, התייחס למצב האבסורדי שטרם נפתר במסגרתו המנכ"ל ומאמן הקבוצה בנתק מוחלט: "בוא נאמר שאני מודד אם הקבוצה עובדת, לא מי רב עם מי. אני יכול להחתים שחקנים בין אם בנין וגבאי מתנשקים או לא. אם היחסים פחות טובים זה פחות חשוב, למי אכפת?".

 

 

עוד אמר הבעלים: "אני לא מחליף את טל בנין, לא משנה מה יהיה". מעבר לכך בהפועל חיפה בוחנים בימים האחרונים את צירופו של מגן בית"ר ירושלים בעונה החולפת, דושאן מאטוביץ ואת החלוץ עומר פרץ. עם השניים מתנהל מו"מ ויתכן שבימים הקרובים יחתמו במועדון. באשר לחמדי סליחי, לחלוץ הצעות נוספות מעבר להפועל חיפה שהביעה עניין להשאירו אך הסרבי טרם החליט לאן פניו מועדות בעונה הקרובה. 

 

הבעלים התראיין אתמול גם לתכנית הספורט ב-103FM והלין על כך שהעירייה אינה מסייעת לקבוצתו: "אנחנו בליגת העל כבר שש שנים רצופות בלי עזרה עירונית. עיריית חיפה, במקום לקחת מאיתנו שני מיליון שקלים, שתיתן לנו כמה מיליונים כמו למשל באשדוד ובעכו, או אפילו ברעננה. תן לי את הסכומים שמקבלות אשדוד או עכו מהעירייה, ואני במקומות 1-4".

 

למה בכל זאת אתם נשארים בסמי עופר? נשאל כץ וענה: "אני מקווה שבעונה הבאה יהיו לנו לפחות 7,000 צופים בכל משחק. אשר לאצטדיון, הבעיה בחיפה שאין אלטרנטיבות. יש בעיר רק אצטדיון אחד. לא נעבור לשחק בנתניה ולא בבלומפילד. ביקשנו סיוע מהעירייה ולא קיבלנו אז נתמודד בכוחותינו".

 

כץ מקווה למכור מנויים לעונה הבאה בכמות מכובדת: "במכבי חיפה הצליחו בעזרת שיווק נפלא להגדיל את מספר המנויים מ-3,000 לכמעט 20,000. נקווה שנצליח להגביר את השיווק ולהגדיל באופן משמעותי את מספר המנויים. אני מצפה למינימום 7,000 צופים במשחקי הבית שלנו".

 

באשר לרכש, כץ אמר כי הוא מצפה לתשובתו של השוער דני עמוס. "פנינו אליו. הוא יצא לחו"ל ואמור להשיב לנו במהרה. אני נמצא בקשר יומיומי עם החלוץ חמדי סליחי ואני מקווה שהוא יישאר בקבוצה", הוסיף כץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי