ברומניה החמיאו לחובאן: "עשה עבודה מצוינת"

חובאן. זכה לשבחים
חובאן. זכה לשבחים | צילום: AFP

הקשר בלט בתיקו עם הונגריה. בומבה ופינטילי יודעים שמנדיונדו פוטר?

(גודל טקסט)

רומניה סיימה אתמול (שישי) בתיקו 0:0 בבודפשט עם הונגריה. תוצאה טובה יחסית, אבל היא איבדה את המקום הראשון לצפון אירלנד המפתיעה שניצחה את איי פארו בחוץ 1:3. מי היה מאמין שזו אותה צפון אירלנד שניצחנו במוקדמות המונדיאל.

 

קשר הפועל באר שבע, אובדיו חובאן, הפגין משחק טוב מאוד וברומניה נכתב שהוא "עשה עבודה מצוינת" וקיבל שבחים מקיר לקיר. בכל האתרים ברומניה קיבל ציון 7, למעט עיתון אחד שהסתפק בציון 6. קשר הפועל באר שבע חיסל את החלוץ אדם זלאי מהופנהיים ולא נתן לו לזוז עד שזה נכנס בו בפראות ופצע אותו ולא ברור מה מצב הפציעה של חובאן, שחשוב לציין כי השלים 90 דקות.

 

חובאן (שמאל) מול הונגריה. כלי התקשורת המקומיים התרשמו (AFP)

 

 

שחקני הפועל תל אביב בנבחרת הרומנית לא שיחקו. קלאודיו בומבה ישב על הספסל ואילו מיחאי פינטילי היה מורחק בגלל צהובים הוא עשוי לחזור להרכב לקראת יוון. פרט מעניין נוסף הוא השאלה אם השניים יודעים שהמאמן שלהם פוטר. מאמן רומניה, אנגל יורדנסקו, לקח מכל השחקנים את המכשירים הניידים שלהם כבר לפני כמה ימים. לבומבה יש גם סיכוי לכמה דקות נגד יוון מאחר ואלכסנדרו קיפצ'יו ,המשחק כמוהו באגף, ספג צהוב וייעדר מהמשחק נגד יוון.

 

ה'גאזטה ספורטירולור כתב: "אף נבחרת לא ממש נתנה את הכל עד הסוף. השוער הוותיק של הונגריה גאבור קירלי בן ה-39 בזבז זמן". העיתון הוסיף: "גם אם צפון אירלנד ראשונה נשארנו עם צ'אנס גדול מאוד בגלל שיש לנו משחקים נגד יוון ופינלנד בבית ואיי פארו בחוץ". במחצית הראשונה הפער בין הנבחרות היה גדול.

 

מאמן הנבחרת הרומנית אנגל יורנדסקו נשאל האם זו הנבחרת המדורגת שביעית בעולם (רומניה) והאם הוא מרוצה מיכולתה ואמר: "אולי לא שיחקנו כמו נבחרת כזאת, אבל עובדה שאנחנו במקום הזה. התוצאה טבעית ונורמלית. הפגנו משחק טוב יותר במחצית הראשונה, אבל לא ניצלנו מצבים. שיחקנו מול נבחרת עם קהל פאנטי כאשר 20 אלף איש עודדו אותם שעתיים לפני המשחק. התוצאה טובה ואם היינו מנצלים מעט המצבים היינו מאושרים יותר".

 

לשאלה מה יהיה נגד יוון המדורגת אחרונה הפתיע המאמן בהצהרה משונה: "יוון הנבחרת הכי חזקה בבית. זו נבחרת הכי כשרונית והכי טובה. אני לא מתרשם שהם אחרונים בבית. אנחנו לא רגילים לשחק כל שלושה ימים ונראה איך נעמוד. זה יהיה המשחק הכי קשה בבית עד כה, כי חייבים לנצח". כולם צחקו מהתשובה, כי איי פארו ניצחה אותם פעמיים. 0:1 וגם 1:2. המאמן אמר: "לא חייבים להיות ראשונים, העיקר שנסיים במקום שיעלה אותנו ליורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי