מאטוביץ': "אם לא נעבור, יהיה חודש להתכונן לליגה"

הצהובים-שחורים חוגגים. שבע שנים חיכו לזה
הצהובים-שחורים חוגגים. שבע שנים חיכו לזה | צילום: עדי אבישי

שחקני בית"ר עם הראש בשרלרואה. דסה ואזולאי בספק למשחק בבלגיה

(גודל טקסט)

אחרי שבע שנים, בבית"ר ירושלים חזרו אמש לארח בטדי בזירה האירופית כאשר שבעה עשר אלף אוהדים דחפו אותה לניצחון 1:2 על אורדבסי הקזחית.

כעת בירושלים יחלו בהכנות לקראת השלב הבא, בו יפגשו כבר ביום חמישי הקרוב את שרלרואה בבלגיה. על העפלת הקבוצה לשלב הבא אמר דושאן מאטוביץ לספורט1: "זה היה ניצחון חשוב עבורנו, שהעלה אותנו שלב. יש לנו שחקנים צעירים והמשחק הזה באירופה היה ניסיון טוב עבורם וזו גם הכנה טובה לליגה. אם לא נעבור לשלב הבא יהיה לנו חודש להתכונן לליגה".

על העובדה ששרלרואה קבוצה עדיפה על הקזחים הוסיף מאטוביץ: "נשחק נגד קבוצה בלגית טובה, הרבה יותר חזקה מהקזחים, ואין ספק שנצטרך להתכונן טוב. יש לנו שחקנים חדשים שיצטרפו לשלב הבא ואני מקווה שכולם ישחקו ושנהיה חזקים ונשיג תוצאה טובה".

מאטוביץ', שפותח את עונתו השנייה בבית"ר ירושליים ואף קיבל את סרט הקפטן במשותף עם אלי דסה, התייחס לחיזוק: "קשה לומר אם אנחנו טובים יותר משנה שעברה. התחזקנו בשחקנים טובים ואולי עוד נתחזק בעמדות נוספות אבל הכי חשוב שעברנו שלב ובזה אנחנו מתרכזים".

זוכים לחגוג באירופה אחרי שבע שנים (עדי אבישי)

בתוך כך, הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס והבלם ניסו קפילוטו צפויים להירשם היום לסיבוב הבא ולהיכלל בסגל לשרלרואה. באשר לרומני ולאד מוראר, הקשר צפוי לעבור בדיקה לאחר שהתלונן על כאבים בבטנו ובבירה יבדקו אם הוא הגיע עם פציעה. בכל מצב, היום תצטרך הקבוצה לרשום את השחקנים החדשים כאשר הדד ליין הוא עד חצות.

שלומי אזולאי שמחלים מפציעה וטרם שב להתאמן עם הקבוצה עדיין בספק למשחק. דסה שהוחלף אמש יקבל טיפולים לאחר שהרגיש רגישות בשריר ממנו החלים ממתיחה בשבועיים האחרונים ולאחר מכן יקבע אם יהיה כשיר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי