בוזגלו ביקש לשחק, אביטן שוקל להשאירו על הספסל נגד רעננה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

קפטן הפועל תל אביב סובל מעומס, ובקבוצה רוצים לשמור אותו מפציעה נוספת במשחק במושבה (ראשון 18:45, ספורט4). גורם במועדון: "זקוקים לניצחון הראשון העונה כדי לפרוק את הלחץ", דמארי לא ייכלל בסגל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חמישה מחזורים מאחורינו, והפועל תל אביב עדיין מחפשת את הניצחון הראשון שלה העונה. אחרי שהחזרה לבלומפילד בתום שלוש שנות המתנה לא הביאה איתה את הניצחון המיוחל, האדומים מקווים להשיג אותו באצטדיון שהיה הבית שלהם בזמן השיפוצים, המושבה בפתח תקווה, בו יתארחו מחר (ראשון 18:45, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל רעננה – קבוצה אותה לא ניצחו בליגה מאז פברואר 2016.

גורם במועדון אמר לספורט1: "הפועל תל אביב זקוקה לניצחון ראשון העונה כבר נגד הפועל רעננה, כדי לפרוק את הלחץ הסובב את המועדון ולצאת לדרך חדשה יחד עם האוהדים למטרות שהוצבו. כולם במועדון מאמינים בצוות המקצועי ובשחקנים בתקווה לניצחון הראשון העונה בליגת העל".

לאחר שנגד בני יהודה נשמעו קריאות "תתפטר" מכיוון היציעים וכמה אוהדים אף ניסו להגיע לרכביהם של ניסו אביטן ושל הבעלים איציק ניסנוב, שחקנים בקבוצה אמרו כי הם זקוקים לאוהדים ביציעים כדי לשמוע קריאות ושירי עידוד ולא מחאה וקללות. "יש להפועל תל אביב את קהל האוהדים הטוב בישראל, והוא השחקן ה-12 שלנו בכל משחק", אמרו בקבוצה. חלק מאוהדי הקבוצה מתכננים להמשיך במחאת השלטים והקריאות נגד ראשי המועדון למכור את הקבוצה.

אביטן. האוהדים דורשים את התפטרותו (עדי אבישי)
אביטן. האוהדים דורשים את התפטרותו (עדי אבישי)

אביטן יחסר מחר את הבלם אוראל דגני, אצלו אובחן קרע במפשעה והוא יושבת לפחות למשך חודש ימים, ואת מקומו ימשיך למלא איאד אבו עביד. המאמן מתלבט אם להציב את הקפטן מאור בוזגלו בהרכב הפותח, אחרי שנגד בני יהודה עלה כמחליף. בוזגלו סובל מעומס גופני באימונים ובמשחקים, ובשבועיים האחרונים פועלים להוריד ממנו עומסים ולהישמר מפציעות בשל כך. הקפטן עצמו ביקש לשחק, וטען כי הוא ינוח במהלך פגרת הנבחרת בשבוע הקרוב. בקבוצה ציינו לטובה את ההשתלבות המקצועית של סטפן ספירובסקי ודמבה קמארה, והבהירו כי הגיע הזמן שהם יחגגו הבקעת שער ראשון עבור המועדון.

באימונים תורגל לסירוגין הרכב מול מערך מעובה של הפועל רעננה, אשר תחזק את מרכז השדה והקו האחורי ותצא להתקפות מעבר מסוכנות מול הבלמים בתוך רחבת ה-16. קיימת אפשרות שדני גרופר ישחק בעמדת המגן הימני במקומו של עידן כהן הנמצא בנסיגה ביכולת שלו. מי שלא הוזמן הערב בסיום האימון לסגל למחר נגד רעננה הוא החלוץ עומר דמארי, בפעם השלישית ברציפות.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, דני גרופר (עידן כהן), איאד אבו עביד, רז שלמה, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, מאור בוזגלו (עומרי אלטמן), אור אינברום, פרנסיס קיירמה, דמבה קמארה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי