במקביל לאיגוד: גרשון מונה למנהל המקצועי של חבל מודיעין

גרשון
גרשון | עדי אבישי

כחודשיים וחצי לפני היורובאסקט, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל החל לעבוד גם בקבוצה. תושב מודיעין לספורט1: "זאת אמורה להיות משרה מלאה, איפה האחריות המוסרית כלפי הילדים והנוער?"

(גודל טקסט)

במהלך השבוע האחרון יצאה ההודעה החגיגית הבאה מטעם מועצת מודיעין. "הנה זה קורה. רגע מכונן לכדורסל בחבל מודיעין. היום ברך ראש המועצה את פיני גרשון, המנהל המקצועי של הכדורסל בחבל לשנת הפעילות 2017-18". להודעה לוותה תמונה של גרשון במשרדו של ראש המועצה בליווי מספר עסקנים נוספים מהמועצה אשר לוחצים את ידו.

כנראה שאף אחד מאותם עסקנים מרוצים, ראשי מועדון הכדורסל של הפועל חבל מודיעין ואפילו לא פיני גרשון עצמו לא שם לב לכך שהמנהל המקצועי של נבחרות ישראל והאגף המקצועי באיגוד הכדורסל המועסק במשרה מלאה ומקבל שכר נאה (בשנת 2016 עמד שכרו על 715 אלף שקלים, 59,583 שקלים ברוטו בחודש), יועסק כמנהל מקצועי של מחלקת נוער של קבוצה בישראל. ואם שמו לב, הדבר עלול חמור פי כמה.

גורמים המעורים בנושא מציינים שלא מדובר בהחלטה שנעשתה במהירות והמעורבים בה לא היו מודעים לפרטים, אלא על מגעים שנמשכו מספר חודשים במהלכם נעשו מאמצים גדולים להחתים פיגורה כמו גרשון למועדון.


גרשון, איפה המוסריות? (עדי אבישי)


תושב האזור, שהעדיף להישאר בעילום שם, אמר לספורט1: "הייתכן שהמנהל המקצועי של איגוד הכדורסל שמועסק על ידי האיגוד במשרה מלאה, יועסק כמנהל מקצועי של מחלקת נוער אחרת בארץ? זוהי גם אמורה להיות משרה מלאה. שלא לדבר על האחריות המוסרית כלפי ילדים ונוער שיאמרו להם שפיני גרשון הוא המנהל שלהם".

מועדון הכדורסל חבל מודיעין מחזיק קבוצת בוגרים שסיימה את העונה החולפת במקום השישי בליגה ארצית דרום. במקביל קיימות במועדון עוד מספר קבוצות ילדים ונוער בליגות השונות.

תגובת איגוד הכדורסל וקבוצת הפועל חבל מודיעין תובא לכשתתקבל.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי