55:80 מרשים לנבחרת הנוער על דנמרק בדרך לחצי הגמר

נבחרת הנוער כדורסל
נבחרת הנוער כדורסל | איגוד הכדורסל

אליפות אירופה דרג ב': ניצחון ישראלי בשבת על קרואטיה יבטיח עלייה לדרג א'

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל העפילה הערב (שישי) לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב', אחרי שהביסה את דנמרק 55:80 ושמרה על מאזנה המושלם עד כה בטורניר. 


בשבת ב-20:30, יפגשו המאמן שרון אברהמי ושחקניו את קרואטיה, כשניצחון יבטיח להם עלייה לדרג א'. הפסד עשוי גם הוא להשאיר את ישראל בתמונה, דרך המקום השלישי, אם לטביה תצליח לשרוד בדרג א'. 
 



הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ב-11:14 לזכות ישראל, שהצליחה לברוח בתחילת הרבע השני ולהוביל ל-13:23 בזכות דקות טובות של תומר לוינסון ואופק מלכה. הפער הלך וגדל, ואל ההפסקה ירדה ישראל ביתרון משמעותי – 24:43. ברבע השלישי הצטרף עמית עבו לחגיגה, ההפרש צמח ל-29:64, ומשם ועד לסיום זה היה טיול קליל, לשמחתם של שחקני הנבחרת הישראלית ומאמנם. 


קלעו לישראל: תומר לוינסון 17 נקודות, עמית עבו 15, תומר פורת 10, אופק מלכה 8, אלון דרוקר, שחר עמיר ויותם חנוכי 6 כ"א, דביר רינגוולד 4, גבריאל צ'אצ'אשווילי ורז אדם 2 כ"א. 


מאמן הנבחרת שרון אברהמי אמר בסיום: "השגנו ניצחון נהדר, הגענו מאד מוכנים למשחק, עצרנו ולחצנו את הדנים, שמרנו אגרסיבי ותכנית המשחק יצאה לפועל. אין לנו הרבה זמן להתכונן, מחר משחק על עליית דרג, חצי גמר מול קבוצה מצוינת. אנחנו מאמינים בשחקנים והשחקנים מאמינים בעצמם, אנחנו מגיעים לתת הכל ולעלות דרג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי