אנטטקומפו הודיע: "כואב לי, לא אוכל לקחת חלק ביורובאסקט"

טורונטו מילווקי דרוזן
טורונטו מילווקי דרוזן | AFP

כוכב נבחרת יוון ומילווקי באקס, הצטרף גם הוא לרשימה הארוכה של כוכבים שלא יטלו חלק באליפות אירופה בכדורסל: "בעתיד אוכיח שעם חברי לנבחרת אוכל לשמח את יוון"

(גודל טקסט)

כוכב נבחרת יוון, יאניס אנטטקומפו, שבר את לבבות בני עמו והודיע כי לא יטול חלק ביורובאסקט הקרוב. השחקן מצטרף בכך לרשימה ארוכה של כוכבים שייעדרו, ביניהם סרחיו יול, דנילו גלינארי, דירק נוביצקי ועוד.


"לא אוכל לעזור לנבחרת יוון ביורובאסקט", הודיע שחקן הפנים המפלצתי של מילווקי באקס, "בכל התקופה האחרונה דחפתי את עצמי לעבוד. ניסיתי לדמיין שלא כואב לי ושאני מוכן לשחק. לרצון הזה היתה השפעה על המחשבה, אבל הבדיקות שעשיתי בסין החזירו אותי למציאות. לא הצלחתי לעבור את המשימות שניתנו לי, הכאב עצר אותי כבר אחרי כמה שניות. אצטרך לעבוד על בעיות הברכיים שלי, זו האכזבה הגדולה ביותר בקריירה שלי".
 

ה-"גריק פריק" הוסיף: "אין לי ברירה. אני פצוע, הכאבים לא מרפים ואני חייב להשתפר. אני רוצה לאחל בהצלחה לחברים ולמאמנים. הנבחרת היא הקבוצה האהובה עלי, ובעתיד אוכיח שביחד עם חברי לקבוצה, נוכל לשמח את יוון".


אנטטקומפו מול דמאר דרוזן. יחסר ליוונים

אנטטקומפו מול דמאר דרוזן. יחסר ליוונים


אנטטקופמו (22, 2.11 מ') הוליך את הבאקס כמעט בכל מדד אפשרי: 22.9 נקודות למשחק (52 אחוז מהשדה), 8.7 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים, 1.6 חטיפות ו-1.9 חסימות. הוא יחסר מאוד ליוונים, שהוגרלו לבית א' של האליפות, בצוותא עם המארחת פינלנד, צרפת, פולין, איסלנד וסלובניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי