בית הלחמי: "התרגשנו והידיים רעדו אך זה לא סוף העולם"

בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | דני מרון

מאמן נבחרת העתודה הודה לקהל על האווירה הנהדרת והוסיף: "עשינו הרבה חילופים בהתחלה כדי שכולם ייטעמו מהפרקט והאווירה, אך הסרבים שיחקו טוב". ים מדר שבלט ברבע השלישי: "לא עשינו את מה שצריך, נשתפר"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל פתחה את  משחקי אליפות אירופה שנערכים בתל אביב עם קהל חם, אווירה נהדרת ורבע שלישי מבריק אך כל זה לא הספיק. הנבחרת של אריאל בית הלחמי נכנעה 92:81 לסרביה. מחר החבורה בכחול-לבן תקווה להצליח יותר נגד איטליה.

המאמן אריאל בית הלחמי סיכם: "הייתה אווירה מדהימה, מודה לקהל, מקווה שיגיע גם מחר בהמוניו, רצינו מאוד וזה לא הלך. אפשר לומר שרעדו הידיים. עשינו הרבה חילופים בתחילת המשחק כדי שכולם יטעמו את הפרקט והאווירה הזו, אבל הסרבים שיחקו טוב מאוד והוציאו אותנו מהקצב. הם שחקנים גדולים וזה ההבדל. צריך לזכור –  זה בסה"כ המשחק הראשון ועשינו הכל. התאמצנו אבל היריבה הייתה יותר טובה".

בהמשך ניסה המאמן לשמור על אופטימיות בתקווה שההפסד לא ישפיע: "ההפסד הזה הוא לא סוף העולם, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים וצריכים לשחק יותר טוב, אבל זה אולם מלא, משחק ראשון וכל המסביב. הם שיחקו יותר טוב, ניצחו, אנחנו עם הפנים קדימה לאיטליה". על המשחק הבא נגד איטליה: "אני לא מופתע מכך שהיא בדךר לניצחון. גם הבית המקביל הוא לא קל, נצטרך לשחק מחר יותר טוב ולנצח".


שחקני נבחרת העתודה מאוכזבים (דני מרון)

על התוכנית: "כנראה שהתוכנית לא עבדה כי המטרה הייתה לנצח. היו לנו הרבה מאוד החטאות שלא מאפיינות את הנבחרת אך אני מניח שזה קשור למשחק הראשון וזה השתפר".

ים מדר שבלט ברבע השלישי ניסה להסביר מה התפספס: "עשינו טעויות בהגנה ונענשנו עליהן מהר מאוד. לא עשינו את מה שרצינו, לא עשינו את מה שצריך. אסור לנו לספוג 92 נקודות במשחק, זה הרבה. לא היינו מרוכזים. אסור לתת להם לקלוע ככה לשלוש. הכל בסדר אבל צריכים להשתפר אני מאוד רוצה שננצח מחר".

על המשחק הטוב שלו : "צריך לקחת אחריות גם ברגעים הפחות טובים של הנבחרת, לכוון את כולם, אם זה אני או כל אחד אחר. אני שמח שעזרתי אבל זה לא היה מספיק טוב".


ים מדר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי