מכבי תל אביב יצאה לבלגרד: "הולך להיות ערב קשה"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | עדי אבישי

לאחר ההפסד לאולימפיאקוס, הצהובים המריאו לסרביה לקראת משחק החוץ הקשה מול הכוכב האדום (חמישי, 20:00). פראחוסקי: "יריבה חזקה עם קהל מדהים". משעור נשאר בישראל

(גודל טקסט)
רק אתמול (שלישי) רשמה מכבי תל אביב את הפסדה הראשון העונה בכל המסגרות, 69:68 מול אולימפיאקוס, אבל לצהובים אין הרבה זמן להתאבל כשכבר מחר (20:00) הם יתמודדו נגד הכוכב האדום בלגרד. הצהובים המריאו לפני שעה קלה לסרביה לקראת המשחק הקשה בהר הגעש בבלגרד ובקבוצה מקווים לצאת משם עם ניצחון חשוב שישכיח את ההפסד ליוונים.


"זה קשה, נצטרך לחזור לעצמנו בהקדם", אמר הסנטר ארטיום פראחוסקי. "יש לנו עכשיו משחק נגד הכוכב האדום וזה הולך להיות קשה. מדובר ביריבה חזקה עם קהל מדהים כך שזה יהיה ערב קשה עבורנו. המשחק מול אולימפיאקוס היה הכנה טובה למשחק הזה".




הסנטר התייחס גם לקושי האפשרי של השחקנים הלא מנוסים בקבוצה, שיאלצו להתמודד לראשונה עם הקהל הסרבי והאווירה באולם: "אני לא חושב שזה ישפיע. יש לנו שחקנים מנוסים ששיחקו כבר בקריירה שלהם נגד קהלים שדומים לקהל של הכוכב האדום. אני לא חושב שזו הולכת להיות בעיה ואנחנו מחכים למשחק הזה. הכוכב האדום קבוצה חזקה כמו כל קבוצה ביורוליג. זה הולך להיות מצ'-אפ לא קל אבל נגיע מוכנים".


נבן ספאחיה. מגיע להר הגעש בבלגרד (עדי אבישי)
נבן ספאחיה. מגיע להר הגעש בבלגרד (עדי אבישי) 

בגזרת הפצועים, הקבוצה תחסר עדיין את כארם משעור, שלא המריא עם הקבוצה לסרביה. אחרי שנקע את קרסולו בתחילת השבוע שעבר, הציפיה הייתה שהפורוורד ישוב להתאמן לאחר מספר ימי מנוחה אך חזרתו למגרשים עדיין מתעכבת. משעור החל להתאמן בימים האחרונים עם הקבוצה, אך לטענת מכבי: "הוא לא נמצא בכושר משחק ונשאר בארץ כדי להיכנס לקצב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי