ספאחיה על הרוטציה נגד אולימפיאקוס: "מתנצל, באתי כדי לעשות את הטוב ביותר"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב נחתה בישראל והמאמן שלל טענות שהקבוצה הרימה ידיים במהלך התבוסה ביוון: "בוודאי שצריך לשפר את ההגנה, הבעיה שאין לנו זמן להתאמן". ג'ייק כהן: "אנחנו לא סוג הקבוצה שתוותר על משחקים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נחתה בישראל וקיימה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב בהיכל מנורה מבטחים מול הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג (חמישי, 21:00). הצהובים מגיעים אחרי התבוסה הקשה לאולימפיאקוס (94:64) והם יודעים שניצחון על הקבוצה הסרבית הוא בגדר חובה אם הם רוצים לשמור על סיכויים טובים להעפיל לשלב רבע הגמר של המפעל.


הקבוצה התכנסה לשיחה ואימון, ומעבר לכך השחקנים קיבלו טיפולים רפואיים. את מסיבת העיתונאים פתח ג'ייק כהן ואמר: "היה מאכזב בשבילנו, יש לנו צ'אנס להחזיר על מה שקרה כאן. לא שיחקנו טוב אבל יש עוד משחק גדול וכולנו מתרגשים לקראתו".



ההגנה:
"אפשר להסביר לפי הוידאו שעשינו הרבה טעויות. צריך לשפר את הטעויות הספציפיות האלה. כל אחד מאיתנו יעשה זאת ונשתפר. אני לא חושב שויתרנו על המשחק. אף אחד לא ויתר וזה לא סוג הקבוצה שלנו. נצטרך לעשות כל מה שבכוחנו, מה שאפשר זה להסתכל קדימה ולנסות לנצח. אפילו אם נעשה זאת באחוז אחד זה הכיוון".


כהן
כהן. מתרגש (אודי ציטיאט)


פציעות: "אנחנו לא הקבוצה היחידה עם פציעות. זה חלק מהמשחק. זה יכול להיות חלק מלוח הזמנים העמוס, יש לנו צוות נפלא וכולם יודעים כמה הלו"ז דורש. פציעות יקרו אם משחקים משחק בשבוע או חמישה בעשרה ימים".


המאמן נבן ספאחיה הוסיף: "הופתעתי שאמרו לי משהו על שפת הגוף שלי. אני חייב לדבר בכנות – אף אחד פה לא ראוי להפסד כזה אבל זה קורה לכולם. אני לא צריך לתרץ והמשחק הוא באשמתי קודם כל. לא ויתרתי על המשחק, לשחק כאלה משחקים בקצת זמן גורם לעשות יותר רוטציה מבדרך כלל וחשבתי על המשחק הבא. אם פגעתי במישהו אני מתנצל אבל אני כאן כדי לעשות את הטוב ביותר".


ספאחיה נשאל על דברים שאמר בעבר לפני המשחק נגד ריאל מדריד, בהם סיפר ששחקניו לא מספיק טובים לרמות הגבוהות ביורוליג וענה: "אני מעולם לא ממעיט בערך השחקנים שלי. אני יודע איזה סוג בעיה יש לנו ואעשה הכל על מנת לנצח את הכוכב האדום בלגרד. אני לא רואה בעיה מנטלית. אנחנו לא משחקים הכי טוב כרגע אבל לא ראיתי בעיה עמוקה".


לא ממעיט בערך שחקניו
לא ממעיט בערך שחקניו. ספאחיה אמש (אודי ציטיאט)


פציעות: "בשעות הקרובות נדע יותר. מאוד קשה להתכונן. חלק מהשחקנים בבית החולים ונחכה לתוצאות. אף אחד לא יבוא מהשמיים כדי לעזור לנו. בוודאי שאנחנו מספיק טובים להצלבה. אנחנו לא מספיק טובים כרגע אבל זה מרתון. מחר זה ללא ספק משחק חשוב".


ההגנה: "אני חושב שאני צריך כמה אימונים כדי לפתור את הבעיה הזאת. אנחנו לא מספיק טובים כדי לעשות מה שאנחנו רוצים. אולי השחקנים עייפים אבל באמת אין לנו מספיק זמן כדי להתאמן. אנחנו מנסים לחפות על זה עם וידאו אבל זה לא מספיק. חייבים להשתפר. אני מסכים למרות התצוגה בהתקפה אתמול, הבעיה המרכזית היא בהגנה".


הכוכב האדום:
"אני חושב שביורוליג כולם מנצחים את כולם ואין קבוצה חלשה. כל משחק הוא חשוב וכל יריבה היא חזקה וקשוחה. הכוכב האדום משחקים כדורסל מאוד טוב והם עדיין משחקים יותר טוב בבית מאשר בחוץ אבל זה לא משנה לי. אני מקווה שתכנית המשחק תעבוד טוב יותר מאולימפיאקוס".


It's time to work pic.twitter.com/kRNA64A40z

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי