"הניצחון מוקדש למאמן נהדר ואדם נהדר, דייויד בלאט"

"הניצחון מוקדש למאמן נהדר ואדם נהדר, דייויד בלאט" |

האדומים מפיראוס הרשימו ב-63:89 הביתי על ולנסיה שהיה ניצחונם הראשון העונה, עוזרו של הישראלי שנשאר במועדון הבהיר: "זה כבוד שאני יכול לקרוא לו חבר שלי. זה היה בשבילו". סקוט סקיילס עשוי להיות המאמן הבא

(גודל טקסט)

קסטוטויס קמזורה, שהיה עוזרו של דייויד בלאט באוליפיאקוס וקיבל את המושכות זמנית לאחר פיטוריו של המאמן הישראלי, הקדיש לישראלי את ניצחון הקבוצה היוונית במשחק השני ביורוליג, 63:89 על ולנסיה.

"אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה למאמן נהדר ואדם נהדר, דייויד בלאט. זה כבוד שאני יכול לקרוא לו חבר שלי. הניצחון הזה הוא בשבילו. בלאט, כידוע, הוחלף לאחר המשחק הרשמי הראשון העונה של הקבוצה היוונית ביורוליג וקמזורה הודה כי זו הייתה החלטה מזעזעת של אולימפיאקוס. כעת, גם אם אולימפיאקוס תמנה מאמן קבוע, קמזורה ישמש כעוזרו עד סוף העונה. על פי הדיווחים, אולימפיאקוס נמצאת במו"מ סקוט סקיילס.

עוד אמר קמזורה: "באנו למשחק נגד ולנסיה עם הגישה שזה המשחק החשוב ביותר שלנו העונה, וזה עבד טוב. אני חושב שכל משחק ביורוליג יהיה כזה. אם אנחנו יכולים להצליח להיכנס לכל משחק עם הלך הרוח הזה, אני חושב שאנחנו יכולים להיות טובים. אני באמת רוצה לברך את השחקנים שלי. הם עשו עבודה נהדרת. המחצית הראשונה הייתה מדהימה. זה היה ממש מדהים. ספאנוליס היה מדהים. מילוטינוב גם, כולם. אני לא רוצה לבחור אף אחד. כל מי שנכנס עשה את שלו. זה לא רק על הנקודות. הנענו את הכדור היטב ושיחקנו הגנה אגרסיבית. אבל אנחנו לא יכולים להירגע כי יש לנו הרבה דברים לתקן. איננו יכולים להרפות ולשחק ללא שליטה. מדובר בחדשות טובות אבל עדיין יש לנו מקום להשתפר. אני גאה בשחקנים".


בלאט. קמזורה לא שכח אותו (Scott Halleran/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי