כספי: "ולנסיה קבוצה מוכשרת, המפתח היה האגרסיביות"

עומרי כספי
עומרי כספי | דני מרון

הפורוורד שנבחר ל-MVP נגד ולנסיה היה מרוצה: "יש להם הרבה כוכבים, הם הקשו על ברצלונה". המאמן ספרופולוס החמיא: "זו הייתה התצוגה ההגנתית הטובה ביותר שלנו העונה, רוצים להמשיך ככה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב השיגה ניצחון שני רצוף ביורוליג כשגברה הערב (חמישי) 63:76 על ולנסיה המתדרדרת רגע לפני שבוע גורלי שכולל מפגשים מול הפועל ירושלים (יום ראשון), פנרבחצ'ה (יום רביעי) ואולימפיאקוס.


עומרי כספי נבחר ל-MVP של המשחק לאחר שקלע 12 נקודות, סיפק 5 כדורים חוזרים ו-3 חטיפות. כספי אמר לאחר המשחק: "ולנסיה יריבה קשה ומוכשרת, יש להם הרבה טאלנטים בקבוצה ראינו את במשחק שלהם נגד ברצלונה. זה חשוב שהצגנו הגנה טובה היום. המפתח היה להיות אגרסיביים ולשלוט בכדור".



המאמן יאניס ספרופולוס: "זה היה ללא ספק משחק ההגנה הטוב ביותר שלנו העונה.  הקבוצות הספרדיות מאוד מסוכנות, ידענו שאם היא תרים את הקצב נהיה בבעייה אך היינו מאורגנים.  דיברנו על האחוזים הנמוכים שלהם מחוץ לקשת ואפשרנו להם לקחת את הזריקות האלה ואני רוצה לראות את ההגנה שלנו ממשיכה ככה".


יאניס ספרופולוס (דני מרון)
 

נייט וולטר אמר: "שיחקנו הגנה מעולה כקבוצה. ההתקפה לא עבדה אבל כל עוד אנחנו אגרסיביים ונחושים ככה בהגנה אז אפשר לנצח. הוכחנו למה אנחנו מסוגלים. ווילבקין שחקן גדול וחשוב מאוד עבורנו, גם הגדולים שיחקו טוב ועזרו לנו. מחכה לנו שבוע גדול וכל עוד נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר אז יהיה בסדר ונשיג תוצאות טובות יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי