Sport1 Banner

ספרופולוס: "עצרנו אותם על 25 נקודות בחצי השני, זה ההבדל"

יאניס ספרופולוס ושחקני מכבי ת"א בפיראוס
יאניס ספרופולוס ושחקני מכבי ת"א בפיראוס | Panagiotis Moschandreou / Contributor

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-65:90 המרשים על אולימפיאקוס בפיראוס: "שיחקנו טוב בשני הצדדים, השחקנים מחויבים". ווילבקין שבלט עם 19 נקודות: "זה אדיר לנצח בפעמיים ברצף כזה של שני משחקים צמודים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הריצה של מכבי תל אביב נמשכה הערב (שישי) עם 65:90 ענק על אולימפיאקוס, שהיה ניצחון החוץ הראשון של הצהובים העונה ביורוליג והרביעי ברציפות בסך הכל. הקבוצה של יאניס ספרופולוס קלעה 13 שלשות ב-46.4% ומי שהובילו אותה לכך היו טיילר דורסי וסקוטי ווילבקין שתרמו 19 נקודות כל אחד.

ספרופולוס, לו ערכה האקסית אולימפיאקוס טקס לפני פתיחת המשחק, סיכם: "רצינו להתמקד בהגנה טובה כדי לייצר ממנה יתרון להתקפה. שיחקנו טוב בשני הצדדים, לא רק מבחינת הנקודות שהשגנו במעבר ומאיבודים, גם בהתקפה העומדת היינו סבלניים, הזזנו את הכדור והגענו לאופציות זריקה האידיאליות מבחינתנו".

עומס המשחקים: "זה קשה, אבל זה התפקיד שלנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים.,השחקנים מחויבים, הם שיחקו היום עם המון אנרגיות. כל מי שעלה מהספסל תרם. עצרנו אותם על 25 נקודות במחצית השנייה וזה עשה את ההבדל".

ווילבקין הוסיף: "זה אדיר לנצח בפעמיים ברצף כזה של שני משחקים צמודים, לא הצלחנו לעשות את זה בשנה שעברה. אנחנו ממשיכים למשחק הבא, אבל עד כה אני מרוצה מההתקדמות שלנו".

על כושר הקליעה שלו: "אני רק מנסה להגיע לעמדות הנוחות ביותר ולקחת מה שההגנה נותנת לי".

משחק שני תוך 48 שעות: "זה רצף קשה, שתי הקבוצות היו עייפות, אבל ניסינו להילחם וזה ניצחון יקר מאוד עבורנו".


הקלע המוביל הערב בצוותא עם ווילבקין. דורסי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי