פראסוביץ': "לא במקרה מכבי ת"א היא קבוצת ההגנה הטובה ביורוליג"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

לקראת משחק היורוליג בוויטוריה, מאמן באסקוניה פרגן לצהובים שניצחו את חמשת המשחקים האחרונים: "היא פיזית כמו וילרבאן וטקטית כמו מילאנו, לכל השחקנים יש מחויבות רבה". פיירה הנרי בספק

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב המריאה היום (רביעי) לוויטוריה לקראת משחק החוץ נגד באסקוניה במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים אמנם יאלצו להתמודד ללא עומרי כספי שסובל מרגישות בברך, אך הם מגיעים בכושר נהדר כאשר הם מוצבים במקום הרביעי לאחר חמישה ניצחונות אירופיים רצופים, דבר שלא קרה בארבע השנים האחרונות.


גם המאמן הקרואטי של באסקוניה ולימיר פראסוביץ' פרגן לריצה המרשימה של הצהובים: "זו קבוצה שניצחה בחמשת המשחקים האחרונים וסיימה בסקור גבוה נגד אלבה ברלין ופנרבחצ'ה. זו קבוצה שתחזקת מאוד בשנים האחרונות עם שחקנים נהדרים בכל העמדות וצעירים מבטיחים. יש להם עתיד נהדר. מדובר בשילוב של הפיזיות של וילרבאן ויכולות וטקטיות של מילאנו. לא במקרה מכבי תל אביב היא קבוצת ההגנה הטובה באירופה, לכל השחקנים יש מחויבות רבה".


באסקוניה נמצאת כיום במקום השביעי ביורוליג, לאחר שבמחזור האחרון הפסידה 84:71 לארמני מילאנו. הגארד פיירה הנרי שנפצע נגד הקבוצה האיטלקית, ערך אימון עם הקבוצה אך הוא בספק למפגש עם הצהובים.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי