צסק"א פירקה את פנרבחצ'ה, אולימפיאקוס חזרה לנצח

מייק ג'יימס, קוסטאס סלוקאס
מייק ג'יימס, קוסטאס סלוקאס | אתר היורוליג

שיא קריירה של 31 נקודות לג'יימס ב-70:88 של אלופת אירופה על הטורקים, שרשמו הפסד שישי ביורוליג. הקבוצה מפיראוס קטעה רצף של שני הפסדים עם 74:83 על ז'לגיריס, ניצחונות גם לוולנסיה ו-וילרבאן

(גודל טקסט)
לאחר ההצגה של מכבי תל אביב בספרד אמש (חמישי), המחזור השמיני ביורוליג נמשך הערב כאשר במשחק הראשון, צסק"א מוסקבה הביסה בביתה את פנרבחצ'ה, בשחזור גמר הפיינל פור מ-2016. לאחר מכן, הכוכב האדום בלגרד נכנעה לווילרבאן ובשני המשחקים האחרונים של הערב, אולימפיאקוס גברה על ז'לגיריס ו-ולנסיה ניצחה את באיירן מינכן.


צסק"א מוסקבה – פנרבחצ'ה 70:88
אלופת אירופה תסיים את המחזור במקום השני מאחורי מכבי תל אביב, לאחר ששמרה על הבית ורשמה ניצחון שישי העונה, על חשבון הטורקים שממשיכים את פתיחת העונה הנוראית שלהם. הרבע האחרון היה צמוד, כשקייל היינס בלט בצד האדום עם שש נקודות וקוסטאס סלוקאס השאיר את פנר בתמונה עם עשר משלו. צסק"א ברחה ליתרון שמונה באמצע הרבע השני, האורחת חזרה למינוס שתיים בלבד אבל מייק ג'יימס נכנס לעניינים לקראת הירידה להפסקה וקבע 34:39 לרוסים אחרי עשרים דקות.


ברבע השלישי, יאניס סטרלניקס התחמם וצלף מחוץ לקשת בדרך ליתרון דו ספרתי, כשהטורקים מתפרקים בצד השני וכך למעשה הפכו עשר הדקות האחרונות לגארבג' טיים. ג'יימס התפרע עם שיא קריירה של 31 נקודות, בעוד סטרלניקס סיים עם 23 עבור המנצחים. סלוקאס קלע 20 לזכות פנר ודריק וויליאמס הוסיף 19, אך זה לא היה מספיק בשביל למנוע הפסד שישי העונה שמשאיר את הקבוצה של אובראדוביץ' במקום ה-15.




אולימפיאקוס – ז'לגיריס קובנה 74:83

הקבוצה מפיראוס חזרה לנצח לאחר שני הפסדים רצופים. הליטאים הובילו במחצית הראשונה וירדו ביתרון של שתי נקודות להפסקה, אבל ברנדון פול התעורר ברבע השלישי וגם יתר חבריו לקבוצה איפסו את הידית אחרי 1/10 מחוץ לקשת בשני הרבעים הראשונים וכך האדומים-לבנים רצו כל הדרך לניצחון השלישי שלהם העונה. ואסיליס ספאנוליס הצטיין עם 16 נקודות ושבעה אסיסטים, פול וניקולה מילוטינוב הוסיפו 14 כל אחד. אצל המפסידים, ג'וק לנדייל קלע 23.




ולנסיה – באיירן מינכן 56:82

הספרדים יצאו מהמקום האחרון בטבלה עם ניצחון מוחץ על הבווארים, שהיה השני שלהם בעונה הנוכחית ושיפר את מאזנם ל-6:2. אחרי ריצת 0:7 של באיירן בתחילת הרבע השלישי, המארחים הגיבו וברחו ליתרון דו ספרתי, עליו שמרו עד לסיום המשחק תוך כדי שעצרו את היריבה על שמונה נקודות בלבד ברבע האחרון. ואניה מרינקוביץ' בלט עם 19 נקודות, כאשר ברוק מוטום סייע לו עם 14. בצד הגרמני, ולדימיר לוצ'יץ' ומאודו לו היו היחידים שקלעו בספרות כפולות, עם 14 ו-11 נקודות בהתאמה.




הכוכב האדום בלגרד – וילרבאן 74:72

הצרפתים היו בפיגור לאורך כל 40 הדקות, אך לא אפשרו למארחת לברוח ליותר משמונה הפרש וליביו ז'אן צ'ארלס כפה הארכה 15 שניות לסיום הזמן החוקי, עם שתי קליעות עונשין מוצלחות. האורחים עלו ליתרון ראשון בהארכה בזכות סל שדה של אדווין ג'קסון ולמרות שדיאן דוידובאץ' העלה את הסרבים ליתרון 49 שניות לסיום, טוניה ג'קירי העניק לווילרבאן את ניצחונה החמישי העונה עם סל וקליעת עונשין שהכריעו את המשחק. ז'אן צ'ארלס הוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, ג'קירי הוסיף 18 משלו. בצד השני, בילי בארון בלט עם 16 ולורנזו בראון תרם 15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי