בלאט: "אין ספק שמכבי ת"א וברצלונה הן הטובות ביורוליג"

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | דני מרון

המאמן דיבר ב-103FM לקראת המשחק בין הבלאוגרנה לצהובים, שעליהם אמר: "בהחלט יכולים להגיע לפיינל פור". על עתידו: "אם בעוד שנה ארגיש יותר טוב, אולי אחזור". וגם: המשבר של פנרבחצ'ה ואיך מטפלים בווילבקין

(גודל טקסט)

חודש וחצי לאחר שפוטר מאולימפיאקוס ועבר להתמקד במאבק במחלת הטרשת הנפוצה עליה בישר באוגוסט האחרון, דיוויד בלאט התראיין הערב (חמישי) ל-103FM ודיבר על הסיכוי שיחזור לאמן בעתיד, על העונה הנהדרת שחווה מכבי תל אביב ביורוליג ועל הסיבות למשבר בו שרויה פנרבחצ'ה הגדולה.

"אני כרגע מרוכז בלהבריא, או לעשות את הדרך הכי טובה והכי נכונה בשביל להיות במצב טוב פיזית, ונהנה מהאפשרות לחשוב גם על דברים אחרים שאני חושב לעשות", אמר בלאט בתחילת דבריו, "אם וכאשר אחרי שנה, כשאני ארגיש טוב יותר, אני ארגיש שאני מסוגל לחזור למקצוע, אולי אולי אני אחזור. לא בטוח".

המפגש בין מכבי תל אביב לברצלונה: "קודם כל, זה שלב מוקדם של העונה. אני לא יוצא בהצהרות כרגע אבל אין ספק שמכבי ת"א וברצלונה בנויות היטב ומשחקות בצורה מצוינת. באמת הקבוצות החזקות שיש ביורוליג, לא חושב שיש בזה שום ספק. מכבי כמובן כמה שנים טובות לא הייתה, אבל השנה אין ספק והם בהחלט יכולים להגיע לפיינל פור".

מכבי ת
מכבי ת"א "בין הקבוצות הטובות ביורוליג" (אתר היורוליג)

עוד הוסיף בלאט לקראת המשחק: "מאוד מעניין אותי מה יהיה מחר. זה משחק נגד קבוצה ברמה גבוהה שיכולה להוציא הרבה נקודות, אגב – קבוצה שלמכבי יש סיכוי נגדה מולה כיוון שחסרים להם רכזים והם גם שיחקו רק אתמול".

הגדולות לא מרשימות ביורוליג: "פנרבחצ'ה באמת נמצאת בתקופה רעה, איך שאני רואה את זה השושלת נופלת. גם על המגרש וגם מחוצה לו, מה שקורה שם זה כמעט הזוי. אני מבין למה, כי יש שם שחקנים זקנים ועייפים שמבחינה מנטלית לא במצב טוב. לדעתי ז'ליקו הוא המאמן הכי טוב ביורוליג בכל הזמנים, הוא נראה לי עייף. המצב של הקבוצה שלו לא מדהים. היא לא אותה קבוצה, זו לא אותה איכות. אין שום ספק. מבחוץ זה נראה כאילו הם קצת התעייפו ואחרי כמה שנים רצו להמשיך הלאה".

ז'ליקו אובראדוביץ'. האם הוא התעייף? (פנרבחצ'ה, האתר הרשמי)
ז'ליקו אובראדוביץ'. האם הוא התעייף? (פנרבחצ'ה, האתר הרשמי)

ההפסד של מכבי ת"א למילאנו: "לא הייתי אומר שההפסד הוא חצי כישלון, כי הם שיחקו בצורה כל כך טובה. כל משחק חוץ ביורוליג, בטח נגד הקבוצות החזקות, זה משחק קשה. מכבי יכולה להרגיש חצי טוב אחרי המשחק במילאנו כי באמת הייתה קרובה לנצח. אחרי ההפסד ואחרי משחק אחד כביכול נגד הטופ של אירופה, מה שהם יעשו במשחק השני ישפיע".

ווילבקין בספק: "אם זה לא קרע בשריר התאומים, למה שלא ישחק? אני יודע כעובדה שפיינל פור בשביל מכבי זה יותר חשוב מכל שאר הדברים. זה שחקן שצריך להיות סופר סופר זהיר בכל מה שקשור לנוזלים בגוף. הוא צריך לשתות הרבה ונכון, גם סוג הוויטמינים שהוא לוקח, הכל צריך להיות מפוקח".


"הכל אצלו צריך להיות מפוקח". סקוטי ווילבקין (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי