קלויארו: "זה לא היה מצב אידיאלי, שמח שחזרתי לשחק"

אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו | עדי אבישי

פורוורד מכבי ת"א, שרק השבוע נרשם ליורוליג, סיפר לאחר דקות הבכורה העונה ב-62:93 על וילרבאן: "מודה על כך שאני פה ומשחק". ספרופולוס: "הצגנו כדורסל חכם ומחויבות בהגנה, אז קרו דברים טובים"

(גודל טקסט)

שלושה משחקים ברציפות הפסידה מכבי תל אביב, שניים ביורוליג ולאחר מכן הגיעה ההדחה מגביע המדינה בבית נגד הפועל ירושלים, אבל הערב (חמישי) זכתה מכבי תל אביב ליריבה בהזמנה והיא אכן טיילה ל-62:93 על וילרבאן הצרפתית ובכך שיפרה את מאזנה העונה ל-4:7.

יאניס ספרופולוס החמיא לשחקניו בסיום על השינוי בפן ההגנתי: "השחקנים הציגו מחויבות בהגנה, לחצו, חטפו כדורים, אילצו אותם לבצע טעויות. אנחנו גם קלענו הרבה והצגנו כדורסל חכם, זו הייתה הופעה טובה".

על הפצועים הרבים בסגל: "אני חושב שכל השחקנים שהשתתפו הערב ניצלו את הדקות שקיבלו ואני מברך אותם על כך".


זוסמן זכה לדקות ולקח את ההזדמנות בשתי ידיים (עדי אבישי)

ההפסד להפועל ירושלים: "היה חשוב לנו לחזור לנצח אחרי משחק כזה, בטח ביורוליג. אנחנו רוצים לשחק טוב ואני חושב שהיום ראו שכשאנחנו מפוקסים ומשחקים את המשחק שלנו, דברים טובים קורים".


על קלויארו
: "אני יודע שאנג'לו עובד קשה עד הרגע האחרון כדי לקבל הזדמנות ואני שמח מהדרך שהוא שיחק היום. הוא שחקן מנוסה והוא אחד מאיתנו".

מי שזכה לערוך הופעת בכורה הערב בעונה כולה הוא אנג'לו קלויארו, שסיפר כיצד הרגיש לעלות לדקות ראשונות רק בסוף נובמבר: "בכנות, זה לא היה מצב אידיאלי בשבילי. מצד שני אני יכול להודות על כך שאני פה ומשחק כדורסל. אני רוצה לומר תודה למשפחה שלי בבית ואני בעיקר שמח על שחזרתי לשחק. לא שיחקתי שלושה חדשים והתעייפתי מהר, אבל אחזור לכושר עם הזמן. אני אוהב להיות כאן ורוצה להישאר כאן, אפילו קצת הופתעתי שרשמו אותי, אך ידעתי שאוכל לתרום אם הרגע יגיע".


ספרופולוס. "קלויארו חלק מאיתנו עכשיו" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי