לפני שתגיע לתל אביב: 82:85 דרמטי לצסק"א על ז'לגיריס

קייל היינס
קייל היינס | אתר היורוליג

יורוליג, מחזור 12: אחרי הארכה ודרמה גדולה במוסקבה, הרוסים חגגו בזכות שלשה של הכוכב שקלע מחוץ לקשת ודאג שהאלופה תגיע לישראל עם ניצחון. 66:77 לכוכב האדום במילאנו, ריאל מדריד גברה 99:111 על ולנסיה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המחזור ה-12 של היורוליג נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים. עוד לפני הניצחון הקליל של מכבי תל אביב על באיירן מינכן, צסק"א מוסקבה גירדה 82:85 דרמטי על ז'לגיריס קובנה קובנה אחרי הארכה, הכוכב האדום בלגרד המשיכה את הריצה שלה עם 66:77 במילאנו על אולימפיה וריאל מדריד גברה 99:111 על ולנסיה.

צסק"א מוסקבה – ז'לגיריס קובנה 82:85
אלופת היורוליג תגיע למשחק הקרוב בתל אביב אחרי ניצחון בית דחוק. על הנייר זה היה צריך להיות טיול די קליל עבור הרוסים, כאשר הקבוצה הליטאית הפסידה את חמשת משחקי היורוליג האחרונים שלה, אך לא עשתה חיים קלים וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 9:17. אך צסק"א מוסקבה חזרה בגדול והפכה בחזרה בזכות שלשה אדירה של רון בייקר על סף הרבע השני. לאורך המחצית השנייה אף קבוצה לא הצליחה לברוח.

בדקה האחרונה של הרבע הרביעי במצב של שוויון, מייק ג'יימס דייק פעמיים מהקו, אבל לוקאס לקביציוס שוב איזן לטובת האורחת. תומאס וולקאפ היה יכול לעלות את ז'לגיריס ליתרון אבל איבד בגלל צעדים. מייק ג'יימס החטיא שלשה על הבאזר והמשחק המשיך להארכה לאחר שוויון 69:69 בתום הזמן החוקי. אותו ג'יימס כאמור היה גם זה שהכריע, כשתפר את השלשה הראשונה שלו במשחק על הבאזר, הגיע ל-19 נקודות בסך הכל וסידר 82:85 דרמטי בתום 45 דקות של כדורסל.

אולימפיה מילאנו – הכוכב האדום בלגרד 77:66

הפסד שלישי ברציפות וחמישי בסך הכל ביורוליג למילאנו, שלא הצליחה לעצור את הריצה הנהדרת של הכוכב האדום בלגרד שהשלימה ניצחון שלישי ברציפות במפעל. לורנזו בראון הוביל את הסרבים עם 21 נקודות. מנגד, האיטלקים לא סיפקו את הסחורה בהתקפה וסרחיו רודרגס (14 נקודות) היה היחיד שקלע בספרות כפולות.

ריאל מדריד – ולנסיה 99:111

שיא קריירה לפקונדו קמפאסו, שחילק לא פחות מ-17 אסיסטים והוביל את ריאל מדריד ביחד עם אנתוני רנדולף (18 נקודות) לניצחון שביעי ברציפות בתום תצוגה התקפית מרהיבה. מה שצריך להדאיג את שאר הקבוצות שחולמות על זכייה במפעל, זו הקלות בה המכונה המשומנת של פבלו לאסו עשתה את זה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי