ווילבקין: "זוסמן עשה עבודה נהדרת, ההגנה שלנו ניצחה"

יאניס ספרופולוס, סקוטי ווילבקין
יאניס ספרופולוס, סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

הכוכב שצלף 16 נקודות ב-55:77 של מכבי תל אביב על באיירן מינכן: "נתנו להם לקלוע יותר מידי ברבע השלישי, זה לא היה פשוט בלי וולטרס ודיברתולומאו". ספרופולוס: "הנחישות שלנו בהגנה הייתה יוצאת מגדר הרגיל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

למרות שאיבדה את נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו שנפצעו והסתבכה במהלך הרבע השלישי, מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) את שלה עם תצוגה הגנתית ב-55:77 על באיירן מינכן ושמרה על מאזן ביתי מושלם בתום 12 מחזורים. הצהובים, שהחליטו לא לסכן את עומרי כספי שאינו כשיר במאה אחוז, עלו למאזן 4:8 במפעל היוקרתי וביום חמישי הבא מצפה להם משוכה קצת יותר קשה בדמות אלופת היורוליג צסק"א מוסקבה.

סקוטי ווילבקין, שהוביל את מכבי תל אביב עם 16 נקודות, אמר בסיום: "ההגנה ניצחה לנו את המשחק. נתנו להם לקלוע יותר מידי נקודות בסוף הרבע השלישי וזה לא היה פשוט להסתדר ללא נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו, אבל זוסמן עשה עבודה נהדרת".

המאמן יאניס ספרופולוס הוסיף: "הנחישות שלנו בהגנה הייתה יוצאת מגדר הרגיל, עשינו הגנה נהדרת במרבית שלבי המשחק. באיירן קבוצה טובה וזה הגיוני שברבע השלישי הייתה קצת ירידה. ברגע שההפרש ירד לשש נקודות, חזרנו לשחק את ההגנה הרגילה שלנו. צריך לברך את השחקנים, שעשו עבודה נהדרת למרות הפציעות. אנחנו עובדים קשה בהגנה ומשחקים בצורה חכמה בהתקפה. אני שמח שכל הקבוצה משחקת במודל הזה ורואים את התוצאות על הפרק. צסק"א מוסקבה? קודם יש לנו את הפועל חולון".

 


מרוצה מחניכיו. יאניס ספרופולוס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי