מכה למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו גמר את העונה

דיברתולומיאו
דיברתולומיאו | UNICEF /Mahdy Mehraeen

הקפטן קרע את שרירי החזה לאחר ארבע דקות בלבד במשחק הבית נגד באיירן מינכן, ולא יחזור בחצי השנה הקרובה. גם וולטרס נפצע וצפוי לחזור בעוד חודש וחצי, עומרי כספי צפוי לחזור בקרוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיבלה בשורות רעות אחרי הניצחון 55:77 על באיירן מינכן אתמול (חמישי): הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, שנפצע אחרי ארבע דקות משחק בלבד, עבר בדיקות והתברר כי הוא סובל מקרע בשרירי החזה. משמעות הדבר היא כי "ג'ונדי" ייעדר לפחות לחצי שנה, כלומר הוא סיים את העונה.

לצהובים יש שני פצועים נוספים, נייט וולטרס שירד לחדר ההלבשה עוד לפני דיברתולומיאו לאחר שנפצע בשריר הירך האחורי, והבוקר התברר כי הוא ייעדר כשישה שבועות, ועומרי כספי שעדיין סובל מפציעה שגרמה לו להחמיץ משחק חמישי ברציפות. וולטרס צפוי להחמיץ ארבעה משחקי בית קשים מאוד של מכבי תל אביב – צסק"א, פנאתינייקוס, ברצלונה ומילאנו.

בהודעה הרשמית של מכבי ת"א נאמר: "לאחר שנבדקו אמש בבית החולים איכילוב, להלן תוצאות הבדיקה הראשונית: ג'ון דיברתולומיאו סובל מקרע בשריר החזה ועלול להיעדר לתקופה של עד שישה חודשים. נייט וולטרס סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כשישה שבועות".

באשר לעומרי כספי, הפורוורד חש אתמול רגישות בברך הפגועה באימון הקליעות בבוקר, אך הוא צפוי לחזור בקרוב. יאניס ספרופולוס ציין בסיום המשחק שאם זה היה משחק שאין ממנו דרך חזרה, הוא היה עולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי