פיטינו: "הקהל של מכבי ת"א הוא אחד הטובים בעולם"

ריק פיטינו
ריק פיטינו | עדי אבישי

מאמן פנאתינייקוס התרשם מהאווירה ביד אליהו, בזכותה חזרו הצהובים מפיגור 18 נקודות בדרך לניצחון: "האוהדים מעורבים בכל זריקה, שרים ורועשים". וגם: על עתידו של אבדיה והאם דורסי יזומן לנבחרת יוון?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) את אחד הערבים הכי גדולים שלה בהיכל בשנים האחרונות. אמנם זה לא היה משחק שיא של שחקני מכבי ת"א בלשון המעטה, זה לא מקרי שהצהובים זרקו 37 פעמים מחוץ לקשת, אבל כך או אחרת – פיגור של 18 נקודות ברבע השני נמחק כלא היה ויאניס ספרופולוס וחניכיו שמרו על מאזן ביתי מושלם עם 79:88 על פנאתינייקוס, בערב בו הקהל באולם ביד אליהו בהחלט נתן הצגה שהזכירה נשכחות. 

מי שידע להוריד את הכובע בפני הקהל הצהוב הוא מאמן היריבה, ריק פיטינו שסיפר על האווירה בהיכל: "זה אחד הקהלים הכי טובים בענף הכדורסל כולו. חוויתי את קנזס, את קנטאקי, את פורטלנד והם היו נהדרים. וזה אחד הטובים בענף. במקומות מסוימים הקהל שר, אבל לא עוקב אחרי המשחק. אוהדי מכבי מעורבים בכל זריקה, בכל שריקה של השופט והם רועשים. אני נותן לקהל המון קרדיט".


הסיכוי שדורסי יזומן לנבחרת יוון, אותה הוא מדריך:
"אני מקווה שהוא ירצה לשחק איתנו. דיברתי איתו, יש לו גודל טוב לעמדת הגארד. זה מה שטוב אצלו. הדבר הכי חשוב בנבחרת לאומית הוא לא רק שתהיה כישרונית, אלא להרכיב קבוצה שרוצה לנצח עבור המדינה שלה ותעשה הכל כדי להשיג את המטרה הזו. בתור מתאזרח, הוא צריך לחוש את התשוקה הזו. אני לא יווני, אבל יש לי אותה. הוא יכול להיות נכס נהדר לנבחרת יוון".


דורסי. בקרוב תחת פיטינו במדי נבחרת יוון? (עדי אבישי)


פוטנציאל ה-NBA של אבדיה:
"התקשורת מתייחסת יותר מדי לדוחות הסקאוט לקראת הדראפט. שמעתי על המון שחקנים שהיו אמורים להיבחר בלוטרי וזה לא קרה. אני לא אומר שזה המקרה שלו, אבל הכל יוכרע באימוני קדם הדראפט. הוא יתחרה באחד על אחד עם שחקנים שבהם יבחנו אותו התקפית והגנתית. ידוע לכל שה-NBA הפכה לליגה של שלשות בימינו והוא יבצע המון תרגילי קליעה, שם יוכרע אם יבחרו אותו בסיבוב הראשון".


הכל יוכרע באימוני קדם הדראפט. אבדיה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי