ספרופולוס: "לא היו לנו מספיק רעיונות חכמים מול ריאל מדריד"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

לאחר ההפסד המאכזב בבית, המאמן היווני סיכם: "הרבע השלישי היה קריטי. אפשרנו להם נקודות קלות וקלענו 11 בלבד. הרבה מאוד דברים חסרו לנו במשחק, בהתקפה ובהגנה". ווילבקין: "יש לנו הרבה ביטחון בקבוצה"

(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה במחזור שעבר אצל באיירן מינכן, מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד שני ברציפות ביורוליג, כאשר נוצחה 81:77 על ידי ריאל מדריד בהיכל ביד אליהו, במה שהפך להפסד הבכורה של הצהובים בביתם בזירה האירופית.

הקבוצה הישראלית התקשתה מאוד נגד הקבוצה של פבלו לאסו, שהצליח לברוח בכל פעם שמכבי ת"א צימקה את ההפרש. בסיום המשחק, המאמן יאניס ספרופולוס סיכם את ההפסד המאכזב: "נלחמנו בהם חזק, אבל היו חסרים לנו הרבה מאוד דברים בהגנה ובהתקפה".

היווני המשיך: "אני חושב שהרבע השלישי היה הקריטי במשחק. לא היו לנו מספיק רעיונות חכמים וקלענו בו 11 נקודות בלבד. לא הצגנו משחק הגנה קשוח ואפשרנו להם כל הזמן לקלוע נקודות קלות. בכל פעם שקצת חזרנו למשחק וצימקנו את הפער עד כדי נקודה, הם ברחו לנו. לצערי, גם כשחטפנו את הכדור בסיום והתקרבנו עוד יותר, זה לא הספיק".


ספרופולוס. "לא היו לנו מספיק רעיונות חכמים" (אודי ציטיאט)

מיד לאחר המאמן, גם סקוטי ווילבקין סיפר את דעתו על המשחק: "היו לנו הרבה מאוד איבודי כדור, ומבחינה אישית איבדתי בעצמי כמות גדולה, במיוחד ברגעים הקריטיים. ממשחק למשחק אנחנו מנסים להשתפר בחלק הזה. אני חושב שההפסד היום לא קשור לזה שהיה לפניו, ואנחנו עדיין במצב טוב בטבלה. יש עוד הרבה משחקים להמשך העונה ואני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו רוצים להכניס את השחקנים החדשים כמה שיותר לצורת המשחק שלנו. יש לנו הרבה ביטחון בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי