ספרופולוס: "ווילבקין יהיה השחקן הכי טוב ביורוליג בשנים הקרובות"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

המאמן היווני החמיא לקלע לאחר סל הניצחון הדרמטי נגד אולימפיאקוס: "כבר עכשיו הוא מבין הטובים", מחיקת המהלך ששרטט בסוף: "צריך להכיר את האופי של השחקנים", הכוכב: "יאניס מוציא את הגרסה הטובה ביותר שלי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הוכיחה הערב (חמישי) פעם נוספת כי היא אחת מהקבוצות הטובות ביותר העונה ביורוליג, כאשר הצליחה לחזור מפיגור בדקות הסיום נגד אולימפיאקוס, ובזכות שלשה אדירה של סקוטי ווילבקין בשניות האחרונות ניצחה 70:71 את היוונים.

בסיום המשחק, המאמן יאניס ספרופולוס התייחס לעובדה שמחק את התרגיל ששרטט על הלוח בפסק הזמן האחרון, ולמעשה בחר לתת את הכדור לקלע הבכיר שלו: "יש רגעים שצריך להתחשב באופי של השחקנים שלך. תמיד אפשר לצייר תרגיל כזה או אחר ולתת הוראה, אבל חשוב יותר לדעת להרגיש את השחקנים שלך".

המאמן היווני המשיך: "למרות שהיינו בפיגור במהלך המשחק, לא ויתרנו לרגע עליו. זה לא רק המוטו של מכבי ת"א והערב זה באמת היה ככה. העובדה שלא עזבנו לרגע את המשחק גם הביאה לנו את הניצחון. ווילבקין כבר עכשיו הוא מבין השחקנים הטובים ביותר ביורוליג, אבל אני בטוח שבשנים הקרובות הוא יהיה הכי טוב".


ווילבקין. "יהיה השחקן הכי טוב ביורוליג בשנים הקרובות" (דני מרון)

מיד לאחר מכן, גם ווילבקין הגיב לדברים של מאמנו וסיפר: "ספרופולוס מוציא ממני את הגרסה הכי טובה שלי. הוא בוטח בי ואני בוטח בו. הייתה לי תחושת בטן אחרי פסק הזמן האחרון שאני הולך לקלוע".

שלוש זריקות העונשין שקלע בסוף: "זה היה הרבה יותר קשה מהשלשה האחרונה, כי אני תמיד מתאמן על כאלו זריקות, אבל לא על שלוש זריקות עונשין רצופות כמו שהיה".

היכולת של מכבי ת"א במהלך המשחק: "חושב שאיבדנו קצת מהאגרסיביות שלנו, והם ניצלו את זה. אפשר להגיד שהמשחק היה בידיים שלהם כבר, אבל המלחמה שלנו, כמו שאנחנו עושים בכל העונה הזו, עזרה לנו לנצח".


ווילבקין. "הייתה לי תחושת בטן שאני הולך לקלוע. ספרופולוס מוציא ממני את הגרסה הטובה ביותר שלי" (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי