שחקני מכבי ת"א אמורים להיות בבידוד, באסקוניה תגיע לארץ?

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט, ולנסיה

לפי הנחיות משרד הבריאות, הצהובים ששבו מוולנסיה לפני עשרה ימים צריכים לשהות בביתם "ולסייע לציבור להתגונן מנגיף הקורונה". בנוסף הודיעו כי על זרים הבאים מספרד תיאסר הכניסה, שמונה ימים לפני משחק היורוליג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (רביעי) את מוליכת היורוליג אנאדולו אפס במשחק שככל הנראה ייערך ללא קהל בעקבות הוראות משרד הבריאות, אבל על פי ההנחיות שנמסרו היום, יאניס ספרופולוס ושחקניו למעשה צריכים להיכנס לבידוד בימים הבאים.

"ישראלים השבים מצרפת, גרמניה, שווייץ, ספרד ואוסטריה יחויבו בבידוד בית למשך 14 יום, ההחלטה רטרואקטיבית מיום עזיבת היעד", נכתב בהודעה לציבור כדי להתגונן מפני נגיף הקורונה, אבל המשמעות היא שמכבי תל אביב ואנשיה, ששבו מספרד לפני עשרה ימים ממשחק נגד ולנסיה, צריכים להיכנס לבידוד.

אם לא די בכך, בהוראות שנמסרו גם נכתב כי "זרים ממדינות אלו לא יוכלו להיכנס לישראל, אלא עם יציגו יכולת מוכחת לבידוד בית. יישום החלטה זו יכנס לתוקף בימים הקרובים". לכן, קיים חשש לקיום משחק היורוליג הבא שתארח מכבי תל אביב, בשבוע הבא נגד באסקוניה – קבוצה ספרדית שעל פי ההנחיות, ומכיוון שדי ברור ששחקניה לא ייכנסו לבידוד ביתי, לא תוכל להגיע לישראל. כידוע, השבוע כבר שופט שאמור היה לנהל את המשחק של הפועל ירושלים נגד פרישטרי לא הורשה להיכנס לישראל מכיוון ששהה באיטליה.


ספרופולוס ושחקני מכבי ת"א (אודי ציטיאט, ולנסיה)

גיא הראל, מנכ"ל הפועל ירושלים, אמר הערב בתכנית הספורט ב-103FM על המשחק נגד פרישטרי היוונית שייערך ללא קהל: "היו צריכים להיות היום קרוב ל-9,000 מנויים ורוכשי כרטיסים ולא דמיינו שדבר כזה יקרה. לא הייתה אפשרות לדחות את המשחק, כי היוונים כבר פה וזו בכלל לא הייתה אופציה".

כשנשאל המנכ"ל על כניסת זרים לקראת משחקים עתידיים, אמר בקצרה: "אנחנו הודענו לליגת האלופות לפני עשרה ימים שלאיטלקים אסור להיכנס. הם שלחו שופט מקרואטיה, אבל הוא היה באיטליה לפני 10 ימים ועל כן לא יכול היה להיכנס. אנחנו בשיחות עם ראשי ליגת האלופות, רק הבוקר שוחחנו ובכלל לא הייתה אפשרות שהיום נשחק בלי קהל – ופתאום התקשרתי למנכ"ל כדי לספר לו שנשחק בלי קהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי