פנרבחצ'ה גברה על הכוכב האדום, ברצלונה ניצחה את אלבה

ז'ליקו אוברדוביץ'
ז'ליקו אוברדוביץ' | AFP

יורוליג: הטורקים התבססו במקום השמיני לאחר 63:66 ביתי, הקטלאנים רשמו ניצחון שמיני ברציפות בזכות עם 80:84 בבירת גרמניה. באסקוניה ניצחה 71:80 את באיירן מינכן והתקרבה לשמינייה הראשונה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פרט לניצחונה הגדול של מכבי תל אביב על אנדולו אפס, התקיימו שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. פנרבחצ'ה השיגה ניצחון שני ברציפות הזכות 63:66 על הכוכב האדום, ברצלונה ניצחה 80:84 את אלבה ברלין ובאסקוניה ניצחה בגרמניה 71:80.

פנרבחצ'ה – הכוכב האדום בלגרד 63:66
למרות פתיחת עונה קטסטרופלית קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ', קרובה להבטיח את מקומה בשמינייה הראשונה עונה אחת נוספת בזכות ניצחון שני ברציפות. המשחק היה צמוד לכל אורכו ובסיומו ניקולה קאליניץ' שגם הצטיין בשורות הטורקים ביצע חטיפה גדולה והשאיר את הניצחון באיסטנבול.

אלבה ברלין – ברצלונה 84:80
הקטלאנים ממשיכים בכושר הנהדר עם ניצחון שמיני ברציפות ולא קל בכלל על היריבה הגרמנית. ברצלונה ההוליכה בתשע בסיום הרבע הראשון, אך את הרבע השני הפסידה 28:11. במחצית השנייה ברצלונה הפכה ושמרה על היתרון גם ברבע הרביעי. אלכס אברינס הוביל את רשימת קלעי ברצלונה עם 17.

באיירן מינכן – באסקוניה 80:71
האחרות עם ניצחון מספר 11 העונה התקרבה צעד אחד נוסף לעבר השמינייה הראשונה. הבווארים פתחו טוב יותר, אך באסקוניה השתלטה על העניינים וברבע השני השיגו ניצחון על קבוצת התחתית ששקועה במקום הלפני האחרון. מייקל אריק הוביל את רשימת קלעי באיירן עם 16, מנגד גרג מונרו סיים עם 18 נק' ו-6 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי