צסק"א מחצה את פנאתינייקוס ונצמדה למכבי, זניט סיבכה את ז'לגיריס

אדגראס אולאנובס
אדגראס אולאנובס | אתר היורוליג

אלופת היורוליג התפוצצה עם 66:97 בחוץ והתקרבה לצהובים, שיתארחו מחר בבלגרד. נועלת הטבלת הדהימה את שאראס עם 75:76 דרמטי בהארכה. ריאל מדריד ניצחה את וילרבאן, שלשה דרמטית של מיצוב העניקה ניצחון למילאנו

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי תל אביב עלתה באופן סופי לשלב הפלייאוף לראשונה מאז 2015, המטרה הבאה של הצהובים היא להבטיח את הביתיות, אך לצערם לצסק"א מוסקבה אין תכניות לוותר בקלות והיא דרסה הערב (חמישי) 66:97 את פנאתינייקוס ביוון. במשחק שפתח את המחזור ה-28 ביורוליג, זניט היממה את ז'לגיריס עם 75:76 דרמטי בתום הארכה. ריאל מדריד ניצחה את וילרבאן, מילאנו גברה על ולנסיה לאחר הארכה.

פנאתינייקוס – צסק"א מוסקבה 97:66
לראשונה מזה כחמש שנים, צסק"א מוסקבה ניצחה באואקה ואיזה ניצחון זה היה. הרוסים מחצו את פאו ב-31 נקודות הפרש, הנחילו לה את ההפסד הגדול שלה ביותר במפעל ונצמדו למכבי תל אביב, שתשחק מחר בבלגרד מול הכוכב האדום ותקווה לשמור על המקום הרביעי שמעניק את יתרון הביתיות. שישה שחקנים של האורחת קלעו בספרות כפולות, אך את הרשימה הוביל דרון היליארד שסיפק 21 נקודות מהספסל. מייק ג'יימס הנפלא תרם 18 משלו.

זניט – ז'לגיריס 75:76
אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ז'לגיריס איבדה יתרון גדול ונעצרה דווקא אצל נועלת טבלת היורוליג. יכולת טובה של ג'וק לנדל (סיים את המשחק עם 27 נקודות) סייעה לליטאים לברוח ברבע הראשון, אולם הרוסים חזרו לעניינים ברבע השני וירדו להפסקה בפיגור זניח. האורחת שמרה על היתרון גם בסיום הרבע השלישי, אולם בפתיחת הרבע הרביעי הגיע המפנה, כשזניט רצה 0:13, אך לא הצליחה לסגור את המשחק ולוח התוצאות הראה 66:66 בתום 40 דקות של כדורסל.

אף קבוצה לא הצליחה להשיג מקדמה משמעותית גם במהלך ההארכה ומי שהכריע את ההתמודדות לטובת המארחת היא אלביצ'י, שדייק פעמיים מהקו וקבע 75:76 שסיבך את קבוצתו של שאראס לקראת המשך המאבקים על המקום השמיני.

ריאל מדריד – וילרבאן 78:87
הבלאנקוס רשמו ניצחון חשוב על הצרפתים בדרך למקום השני במפעל. וילרבאן הייתה הקבוצה הטובה יותר בדקות הפתיחה, ואף עלו ליתרון דו ספרתי אבל ריאל מדריד כמו תמיד ידעה לקום וכבר ברבע השני לקחה את ההובלה, עד הבאזר האחרון. מי שהצטיין בלבן היה ג'ייסי קארול (19 נקודות) כשפביאן קוזאר תמך בו עם 15 נק' מהספסל.

ולנסיה – מילאנו 83:81 (לאחר הארכה)
דרמת ענק התחוללה אל מול אולם ריק לגמרי בספרד, זאת בעקבות נגיף הקורונה המתפשט ברחבי אירופה. מילאנו הגיעה להתמודדות לאחר חמישה הפסדים רצופים במפעל האירופי וממש בשנייה האחרונה של המשחק קטעה את הרצף השלילי עם שלשה משוגעת של ולדימיר מיצוב.

האיטלקים ירדו למחצית הראשונה כשהם מובילים בשמונה נקודות, אך באופן די שגרתי נראו רע מאוד במהלך הרבעים הבאים ואפשרו לספרדים לחזור למשחק שהלך בסופו של דבר להארכה. ולנסיה הייתה הקבוצה יותר ברוב הזמן בהארכה, אך בסופו של דבר זו הייתה הקבוצה של אטורה מסינה שיצאה עם הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי