ספרופולוס התאכזב: "היה ברור שאנחנו לא מוכנים מנטלית"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט, מינכן

מכבי תל אביב סיפקה את אחת ההופעות החלשות שלה העונה ואיבדה את המקום הרביעי לצסק"א, המאמן הודה: "צריכים להיראות אחרת". ג'קסון: "היינו צעד מאחוריהם בכל מהלך"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על מוליכת היורוליג אנדולו אפס, מכבי תל אביב סבלה מנפילת מתח וסיפקה אתמול (שישי) את אחת ההופעות החלשות שלה העונה, שנגמרה בהפסד 92:76 לכוכב האדום בלגרד. הסרבים נהנו מערב קליעה אדיר מחוץ לקשת כבר מהדקות הראשונות, מה שאפשר להם להוביל לאורך כל המשחק ובמחצית השנייה אף להגדיל את ההפרש ולהנחיל לצהובים תבוסה.

ההפסד עלה לאלופת ישראל באיבוד המקום הרביעי בטבלה, אותו תפסה צסק"א מוסקבה כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה הסדירה. הקבוצות ייפגשו בעוד כשבועיים בבירת רוסיה, במה שצפוי להיות קרב מכריע מבחינת יתרון הביתיות בסדרה בה הצהובים והאדומים צפויים להתמודד ראש בראש בשלב ההצלבה.

"הגיע לכוכב האדום לנצח כי הם היו הרבה יותר טובים מהרגע הראשון", הודה המאמן יאניס ספרופולוס, "הם קלעו מצוין מחוץ לקשת בתחילת המשחק, גם זריקות קשות ולמרות שהם שיחקו טוב מאוד וקלעו ב-72% לשלוש, נשארנו במשחק. ברבע השלישי היה חלק שאנחנו חייבים ללמוד ממנו, נתנו להם לקלוע 30 נקודות. זה ברור שלא היינו מוכנים מנטלית למשחק קשה כמו זה של הערב. ברכות לכוכב האדום, אנחנו צריכים להיראות אחרת החל מהמשחק הבא".

שחקני הכוכב האדום. הגיעו מוכנים יותר (אתר היורוליג)שחקני הכוכב האדום. הגיעו מוכנים יותר (אתר היורוליג)

ארון ג'קסון הסביר את התצוגה החלשה: "לא היינו מרוכזים מההתחלה. הם התחממו ועשו כמה סלים גדולים. בשום שלב לא שיחקנו את המשחק שלנו, המאמן עשה עבודה טובה בהכנה, אבל היינו צעד אחד מאחוריהם בכל מהלך. זה משהו שאפשר ללמוד ממנו ואני מקווה שנעשה את זה, נצפה בסרטון וננסה לחזור לנצח נגד ירושלים ובאסקוניה".

טיילר דורסי, שהיה פחות או יותר נקודת האור היחידה בצהוב וסיים עם 19 נקודות, אמר שקבוצתו צריכה להמשיך הלאה: "זה היה משחק קשה עבורנו בשני הצדדים של המגרש. היינו חסרי אנרגיה, להם היה את הביטחון לאורך כל הערב והם קלעו המון זריקות קשות, זה קורה כשאתה נותן להם להיכנס לקצב. אבל יש ערבים קשים כאלה, נשכח מזה ונחזור לעצמנו ביום ראשון. אסור לשקוע יותר מדי בהפסד ולתת לטעויות להימשך לתוך המשחק הבא, צריך לחזור לשחק כפי שעשינו נגד אפס מבחינת ההגנה, ובהתקפה לחלוק את הכדור. אנחנו נשים את זה מאחורינו, יש עוד חודש שלם עד לסיום העונה הסדירה".

ג'קסון. הפסד שצריך ללמוד ממנו (עדי אבישי)
ג'קסון. הפסד שצריך ללמוד ממנו (עדי אבישי)

מכבי תל אביב תנחת היום בארץ וכבר מחר תתמודד מול הפועל ירושלים בארנה, במשחק אליו יוכלו להגיע עד 9,000 אוהדים, כזכור, לאחר שמשרד הבריאות אישר זאת. אמארה סטודמאייר צפוי לזכות לקבלת פנים חמה במיוחד מהקהל האדום, שרובו לא קיבל בהבנה את הצטרפותו לצהובים לפני חודש וחצי. לאחר קרב הצמרת בליגת העל, אלופת ישראל עשויה לחזור לבלגרד כדי לארח שם את באסקוניה הספרדית, שלפי הנחיות משרד הבריאות אינה רשאית להיכנס לארץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי