מכבי ת"א תארח את באסקוניה ללא קהל, ספרופולוס: "לא רוצה הפתעות"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

בצל משבר הקורונה, מאמנה היווני של מכבי ת"א אמר לקראת המפגש נגד הספרדים: "מגיעה לפה קבוצה שונה לגמרי ממה שפגשנו בסיבוב הראשון". הנגיף: "חלק מהחיים שלנו כרגע. נצטרך להישמע לכל ההנחיות מהממשלה"

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה המכה במרבית מדינות העולם, מכבי תל אביב הודיעה (הערב) כי משחקה הקרוב נגד באסקוניה הספרדית ייערך ללא קהל, זאת בעקבות ההגבלות החדשות המגבילות התקהלויות עד ל-100 איש. לאור המצב החדש, המאמן יאניס ספרופולוס ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק וענה על שאלות אשר נשלחו למערכת של הצהובים מראש.

משבר הקורונה: "כרגע, הווירוס הוא חלק מהחיים שלנו וכולנו צריכים לעמוד בכל ההנחיות המגיעות מהממשלה ומשרד הבריאות, זאת על מנת למנוע הדבקות של הנגיף. ברור שהמצב כרגע הוא בעייתי מאוד". 

היריבה: "באסקוניה מגיעה לכאן כקבוצה שונה לגמרי ממה שפגשנו בסיבוב הראשון. יש לה מאמן חדש ושחקנים חדשים. אני יכול להגיד שהיא תשחק מולנו בתקופה הכי טובה שלה השנה אחרי שהיא רשמה כמה ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים, לראשונה העונה והיא גם נלחמת על המקום בפלייאוף. מצפה לנו משחק קשה ואני לא רוצה הפתעות".


ספרופולוס. "באסקוניה היא קבוצה שונה לגמרי ממה שהייתה בסיבוב הראשון" (אודי ציטיאט) 

העובדה שמכבי ת"א הבטיחה את המקום בפלייאוף תשפיע: "אני לא חושב. האופי של הקבוצה שלנו וה-DNA של המועדון הוא לנצח בכל המשחקים ולכן אני גם מצפה מהשחקנים שלא יתנו לעובדה הזו להשפיע עליהם מחר".

משחק ההגנה של מכבי ת"א במשחקים האחרונים: "זה נכון שלא עשינו הגנה טובה במשחקים האחרונים. נצטרך לשים דגש על אגרסיביות על הכדור. אנחנו חייבים להילחם יותר חזק על כל כדור ולשפר את ההגנה הקבוצתית, אך גם באחד על אחד היינו לא טובים ונעבוד על זה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי