דיווח: שאראס יחליף את אובראדוביץ' על הקווים של פנרבחצ'ה

שרונאס יאסיקביצ'יוס
שרונאס יאסיקביצ'יוס | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

בסרביה טוענים שהירידה ביכולת הקבוצה והקשיים הכלכליים של המועדון יביאו לסיום דרכו של המאמן המעוטר ביותר ביבשת, כשרכזה של מכבי ת"א לשעבר סומן כמועמד המוביל לרשת את מקומו

(גודל טקסט)

פנרבחצ'ה הודיעה אתמול (שבת) על כך ששישה משחקניה נמצאו חיוביים בבדיקת הקורונה ועל פי דיווחים שונים, קוסטאס סלוקאס, יאן וסלי ואחמט דובריולו הם חלק מהשחקנים שנדבקו. אך לפי הפרסומים הערב בתקשורת הסרבית, נראה שהמועדון הטורקי יעבור בקרוב גם רעידת אדמה מקצועית. במדינה הבלקנית טוענים שז'ליקו אובראדוביץ', המאמן המעוטר ביותר בכדורסל האירופי, יסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה הנוכחית ויוחלף על ידי לא אחר מאשר שארונאס יאסיקביצ'יוס.

אובראדוביץ' הפך את פנרבחצ'ה לאימפריה ביורוליג מאז שהגיע אליה ב-2013, כשהוביל אותה חמש פעמים לפיינל פור ולזכייה בתואר ב-2017, בנוסף לארבע אליפויות ושלושה גביעים בטורקיה. אולם הירידה ביכולת של הקבוצה מאיסטנבול בעונה הנוכחית, בתוספת הקשיים הכלכליים שחווה המועדון, יביאו לפרידה בין הצדדים כאשר בסרביה טוענים שפנר דחתה פעמיים את האפשרות לחדש את חוזהו של המאמן.

שאראס בן ה-44, שלבש את הגופיה של פנרבחצ'ה כשחקן ב-2011 וכידוע משמש כמאמנה של ז'לגיריס קובנה מאז 2016, סומן על ידי הטורקים כמועמד המוביל לרשת את כסאו של ז'ליקו. עוד דווח כי הליטאי שכיכב במכבי תל אביב כשחקן מבוקש גם בפנאתינייקוס ובברצלונה.

באשר לעתידו של אובראדוביץ', הסרבים הוסיפו שהוא עשוי להשתלב בהנהלת היורוליג, כאשר הנשיא ג'ורדי ברתומאו מתכנן להגיש לו הצעה מפתה לתפקיד שקשור ב"הפצת משחק הכדורסל".

בדרך החוצה? אובראדוביץ' בביקורו האחרון ביד אליהו (עדי אבישי)
בדרך החוצה? אובראדוביץ' בביקורו האחרון ביד אליהו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי