כוכבי היורוליג תוקפים: "כולם חייבים להתעורר, זו בדיחה"

ארון ג'קסון
ארון ג'קסון | דני מרון

שחקני ליגת הכדורסל הטובה באירופה, ביניהם ארון ג'קסון ממכבי ת"א, כועסים על מקבלי ההחלטות שמתעקשים להשלים את העונה: "יום אחד אנשים יעריכו בריאות יותר מכסף"

(גודל טקסט)

הנהלת היורוליג וקבוצות הליגה מתעקשות לייצר פתרון שיאפשר להשלים את העונה הנוכחית, שהופסקה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. שום משחק לא יתקיים לפחות עד ה-11 באפריל, אך הנשיא ג'ורדי ברתומאו יקיים מחר (רביעי) ישיבה עם ראשי הקבוצות, בה ינסו למצוא את הדרך לסיים את התחרות, זאת למרות ששבע קבוצות, ביניהן מכבי תל אביב, כבר שחררו את הזרים לבתיהם. הדבר הרתיח שלושה מכוכבי המפעל, שלא הסתירו את זעמם ויצאו היום למתקפה בטוויטר.

מייק ג'יימס מצסק"א מוסקבה, ביקר את הנהלת היורוליג בייחוד לאור העובדה שאפילו אולימפיאדת טוקיו 2020 כבר נדחתה בשנה. ג'יימס צייץ: "ביטלו את המשחקים האולימפיים אבל ה-VTB והיורוליג בכל זאת יושלמו. זו בדיחה". על כך הגיב רכז מכבי תל אביב ארון ג'קסון, שכבר המריא לארצות הברית לפני מספר ימים, וכתב: "אין מצב!".

ג'יימס המשיך והטיל ספק בכוונותיהם של מקבלי ההחלטות: "כולם חייבים להתעורר ולהפסיק להיות לא ריאליים. העונה הסתיימה. תפסיקו להכריח משהו שלא קיים. איך נשחק ביורוליג אם אי אפשר להיכנס לרוסיה לפחות עד ה-1 במאי? מחכים ל-11 באפריל כאילו שזה אפשרי, אבל זה לא. יום אחד אנשים יעריכו בריאות יותר מאשר כסף".

שחקן נוסף שמתח ביקורת הוא מלקולם דילייני, גארד ברצלונה, שצייץ: "המועדונים צריכים להחליט את מה שהכי טוב לעתיד המועדון. שחקנים צריכים להחליט את מה שהכי טוב לעתיד שלהם. רק תעשו את זה בכבוד ובשקיפות, זה הכל. זה עסק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי