דילייני הכחיש עזיבה: "אשמח לסיים את הקריירה בברצלונה"

נייט וולטרס, מלקולם דילייני
נייט וולטרס, מלקולם דילייני | עדי אבישי

הכוכב הבהיר כי כי חרף התעניינות מצד קבוצות יורוליג, הוא מבחינתו מוכן לפרוש במדי הקטלונים: "זו העיר האהובה עליי באירופה. יש הבדל ביון התעניינות להצעות, אל תתנו לסיפורים לבלבל אתכם"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בכירי הכדורסל האירופי סקפטיים מאוד באשר לאפשרות שתחודש עונת 2019/20, ואולי זו הסיבה שחרושת השמועות בעיצומה בכל הנוגע לעסקאות בעונה הבאה. הדיווח האחרון שהסעיר את היבשת היה בדבר עזיבה אפשרית של מלקולם דילייני את ברצלונה, לאחר שב"יורוהופס" נטען שהוא צפוי לממש את אופציית היציאה בחוזהו לאחר עונה אחת בלבד.

ברצלונה בהנהגת דילייני מוליכה את הליגה הספרדית וביורוליג היא במקום השלישי, לאמריקאי ממוצעים של 10.2 נקודות ו-4.3 אסיסטים בכל המסגרות, ועל פי הציוצים האחרונים שלו בחשבונו האישי, כנראה שאין יותר מדי סיבות להאמין שהוא לא ילבש את מדי הקטלונים גם בעונה הבאה.

"ברצלונה היא העיר המועדפת עליי באירופה ואשמח מאוד לסיים שם את הקריירה", צייץ הגארד שעל פי הידיעות האחרונות מחזיק בהצעה מאולימפיה מילאנו, "אל תתנו לסיפורים על 'התעניינות' לבלבל אתכם. אני אפילו לא שחקן חופשי". דילייני אפילו הגדיל לעשות כשהגיב לאחת הידיעות לפיהן הוא מחזיק בהצבעות ממילאנו ומאולימפיאקוס: "עובדות!!!! יש הבדל בין התעניינות להצעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי