אובראדוביץ': "השמועות על מעבר שלי לקבוצה אחרת – פייק ניוז"

ז'ליקו אוברדוביץ'
ז'ליקו אוברדוביץ' | AFP

המאמן פנה לאוהדי פנרבחצ'ה במכתב והכחיש גם שיחות על הארכת חוזה: "לא קיבלתי שום הצעה עד כה. כל עוד אני תחת חוזה, לעולם לא אדבר עם מועדון אחר. העדיפות העליונה שלי היא להישאר כאן"

(גודל טקסט)

בטורקיה דווח אתמול (שלישי) כי ז'ליקו אובראדוביץ' סיכם על הארכת חוזהו בפנרבחצ'ה ויחתום בקרוב לשנתיים נוספות, אך המאמן הבהיר היום בעצמו: הדברים אינם נכונים. הסרבי פנה לאוהדי הקבוצה מאיסטנבול במכתב, בו התבטא לראשונה מאז שהחלו הפרסומים בנוגע לעתידו, אשר בתחילה טענו כי הוא בדרך לעזוב ואולי אף לחתום בברצלונה, ובהמשך דיווחו על פניית פרסה ורצון שלו להישאר.

"אני מקווה שאתם קוראים את ההצהרה הזו כשאתם בריאים, ולכל אלו שנאבקים במחלה אני מאחל החלמה מהירה", כתב אובראדוביץ'. "לא התבטאתי בפומבי לאחרונה בגלל המצב שכולנו מתמודדים איתו. מהרגע שעצרנו את המשחקים והאימונים שלנו אני בקשר רציף עם המנהל המקצועי שלנו ועם הצוות שלו, כמו גם עם צוות האימון ושחקני הקבוצה שלנו. הדבר הכי חשוב עבורי זה שכולם יהיו בריאים וגם המשפחות שלהם. אני מודע לחומרת המצב ולכן אני מקפיד לשמור על קשר עם כולם, כך שנוכל להעריך ביחד מה הכי טוב לעשות".

"לגבי הסיטואציה האישית שלי, הייתי רוצה להבהיר כמה דברים", המשיך המאמן, "אני מאמן פנרבחצ'ה עד יוני 2020 וכל מה שאני עושה במצב הנוכחי זה להתרכז בטובתה של פנרבחצ'ה. בנוגע להארכת חוזה, אני חייב לציין שלא דיברתי עם אף אחד מהמועדון וגם לא עם שום מועדון אחר. לא קיבלתי אף הצעה עד כה. בנוסף, הייתי רוצה להדגיש כי יש לי עיקרון – כל עוד אני תחת חוזה בקבוצה מסוימת, לעולם לא אדבר עם קבוצה אחרת. כל הדיווחים שקשרו את שמי לקבוצות אחרות לא נכונים, או שאפשר בפשטות לקרוא להם 'פייק ניוז'. רק כדי להבהיר ולדייק באשר לעונה הבאה – העדיפות העליונה שלי היא להישאר מאמנה של פנרבחצ'ה וזה המסר שאני רוצה לשלוח לכם".

אובראדוביץ'. מעוניין להישאר בפנרבחצ'ה (AFP)
אובראדוביץ'. מעוניין להישאר בפנרבחצ'ה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי