דיווח: קוסטאס סלוקאס הגיע לסיכום עם אולימפיאקוס

סלוקאס מול וילבקין ובלאק
סלוקאס מול וילבקין ובלאק | אתר היורוליג

לפי התקשורת היוונית, הרכז בן ה-30 שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב בדרך חזרה לפיראוס, שם הוצעו לו חמישה מיליון יורו לשלוש שנים. בטורקיה טוענים: גם ריאל מדריד במירוץ

(גודל טקסט)

אחרי שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב בחודש שעבר ולא בפעם הראשונה, מסתמן שקוסטאס סלוקאס בדרך ליעד חדש/ישן: ביוון פורסם הבוקר (שבת) כי הרכז בן ה-30 הגיע לסיכום עם אולימפיאקוס ועשוי לחתום בקבוצה מפיראוס בקרוב.

האדומים-לבנים, שחוו עונה מאכזבת ביורוליג, נחושים לבנות סגל חזק תחת המאמן יורגוס ברצוקאס שחזר לקבוצה בינואר האחרון וסלוקאס, שזכה עמם פעמיים בגביע אירופה, הפך למטרה העיקרית לחיזוק. לפי הדיווחים, אולימפיאקוס הציעה לסלוקאס חוזה לשלוש שנים במתכונת של 2+1 במסגרתו ישתכר 5 מיליון יורו בסך הכל

סלוקאס אמנם האריך את חוזהו בפנרבחצ'ה בשלוש שנים בקיץ 2019, אולם בשל הקשיים הכלכליים שחווה המועדון הטורקי, בתקופה האחרונה דווח לא אחת כי הרכז צפוי לעזוב ובמקביל הודגש כי עתידו תלוי בזה של המאמן ז'ליקו אובראדוביץ', לגביו נטען הבוקר ביוון כי גם הוא החליט להיפרד מפנר.

כזכור, בחודש שעבר נכתב ביוון כי מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס רצה להביא לישראל את הגארד, אותו אימן בפיראוס בעבר. בטורקיה עדיין לא כל כך בטוחים שסלוקאס בדרך חזרה לאולימפיאקוס ובתקשורת המקומית טוענים שגם ריאל מדריד במרוץ אחריו ומתכוונת להציע לו 4.2 מיליון יורו לשנתיים.

סלוקאס. בקרוב בפיראוס? (אתר היורוליג)
סלוקאס. בקרוב בפיראוס? (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי