רכש אדיר לברצלונה: "ניק קלאת'ס סגר לשלוש שנים"

קלאת'ס
קלאת'ס | אתר היורוליג

דיווח: הרכז יעזוב את פנאתינייקוס שנה לפני תום חוזהו ויעבור לספרד, שם ירוויח 5.5 מיליון דולר במהלך התקופה ויתפוס את מקומו של מלקולם דילייני שעזב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מסתמן שקבוצתו של סווטיסלאב פשיץ' עומדת לצרף שחקן רכש סופר משמעותי לקראת עונת 2020/21. על פי דיווח שפורסם בשעות האחרונות (חמישי), ניק קלאת'ס נענה בחיוב להצעת ברצלונה וסגר לשלוש במהלכן הוא ירוויח 5.5 מיליון דולר ויחליף את מלקולם דילייני שסיים את דרכו בקבוצה.

כזכור, קלאת'ס בן ה-31 החזיק בחוזה לעונה נוספת בפנאתינייקוס שהייתה אמורה לשלם לו 2.2 מיליון יורו, אך הצדדים החליטו להיפרד לאור הקשיים הכלכליים מהם סובל מועדון הפאר היווני, שראשיו הבינו כי לא יהיו מסוגלים לעמוד בשכרו הגבוה של הרכז.

לאחרונה דווח כי היריבה המושבעת אולימפיאקוס הביעה עניין בקלאת'ס, כאשר גם זניט הרוסית נמצאת בתמונה, אולם ההצעה של ברצלונה טרפה את הקלפים והרכז ימשיך להיות אחד המשתכרים הבכירים ביבשת, גם לאחר תקופת הקורונה שהובילה לסיום עונת היורוליג.

ב-28 משחקים העונה במסגרת היורוליג, הרכז המצטיין סיפק 13.1 נקודות, 9.1 אסיסטים (הכי הרבה במפעל) ו-4.9 ריבאונדים בממוצע. מבחינה קבוצתית, פאו רשמה  14 ניצחונות ו-14 הפסדים והייתה בעיצומו של המאבק על הכרטיס לשמינייה הראשונה לפני שנגיף הקורונה התפרץ.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי