ניסיון שלישי ביורוליג: נוריס קול חתם לשנתיים בווילרבאן

נוריס קול
נוריס קול | אתר היורוליג

אחרי שהרשים במדי מונאקו השנה, אקס מכבי תל אביב יצטרף לקבוצה אשר בבעלותו של טוני פארקר בתקווה להעפיל עמה לפלייאוף לראשונה בקריירה האירופית

(גודל טקסט)

נוריס קול חוזר לשחק ביורוליג. גארד מכבי תל אביב לשעבר חתם היום (רביעי) לשנתיים בווילרבאן הצרפתית, השייכת לטוני פארקר שפגש את קול פעמיים בסדרות גמר ה-NBA בין סן אנטוניו למיאמי בשנים 2013-14. וילרבאן עקבה אחרי האמריקאי בן ה-31 מקרוב במהלך העונה הנוכחית בה כיכב במדי מונאקו.

קול, ששיחק כזכור בישראל בעונת 2017-18, קלע 12.3 נקודות ומסר 4.2 אסיסטים, יחד עם 42.4% לשלוש ב-10 משחקי יורוקאפ העונה. בשנה שעברה, הוא הרשים במדי בודוצ'נוסט המונטנגרית, שם רשם 16.6 נקודות ו-4. אסיסטים בממוצע ביורוליג. בעונה הבאה, עם קבוצתו הצרפתית החדשה, הוא יקווה לא להיעצר לפני שלב הפלייאוף כמו בקמפיינים הקודמים.

מעברו של קול הוא חלק מקיץ בו לא מעט רכזים בכירים באירופה נמצאים בתנועה. כזכור, מלקולם דילייני חתם אתמול בארמאני מילאנו לשנתיים, כשאת מקומו בברצלונה צפוי לתפוס ניק קלאת'ס שסגר את תנאיו במועדון הקטלוני ואמור לחתום ביממה הקרובה. בנוסף, גם קוסטאס סלוקאס יעזוב את פנרבחצ'ה ככל הנראה, כאשר לפי דיווחים שונים באירופה, אולימפיאקוס וריאל מדריד כבר הגישו לו הצעות.

קול במדי בודוצ'נוסט. חוזר ליורוליג (עדי אבישי)
קול במדי בודוצ'נוסט. חוזר ליורוליג (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי