ליאור אליהו: הצטברה מעט חלודה, חובת ההוכחה עליי

ליאור אליהו
ליאור אליהו | עדי אבישי

הפורוורד, שלא יצא עם נבחרת ישראל לרומניה, חזר להתאמן וימריא לרוסיה: "מן הסתם לא כולם בכושר הכי טוב שלהם. אני בטוח שנשתפר"

(גודל טקסט)

 נבחרת ישראל שבה אתמול מטורניר ההכנה ברומניה, בו רשמה ניצחון כפול על הנבחרת המקומית. היום (שלישי) חזרו חניכיו של ארז אדלשטיין להתאמן בבית מכבי לקראת משחקי ההכנה הבאים.

ביום שישי הנבחרת תצא לסנט פטרסבורג, שם תקיים את מסע המשחקים השני שלה במסגרת ההכנות לאליפות אירופה שתיערך בתל אביב. ביום שבת (15:00) תפגוש הנבחרת את פינלנד, שכמו ישראל, רומניה וטורקיה, תארח בית באליפות, וביום ראשון ישחקו חניכיו של אדלשטיין מול נבחרת רוסיה (13:00).



ליאור אליהו, שלא יצא עם הנבחרת לרומניה, חזר להתאמן עם חבריו וימריא עם הנבחרת לרוסיה. "אלה משחקי הרצה, מן הסתם לא כולם בכושר הכי טוב שלהם", התייחס להופעות של חבריו בטורניר ברומניה. "אני בטוח שנדע להוציא את המקסימום מהמשחקים ונשתפר. אני מבין שהשגנו את המטרה במשחקים ברומניה. אנחנו ממשיכים הלאה ויוצאים עוד מעט לטורניר בסנט פטסבורג שיהיה קצת יותר קשה מזה שהיה עכשיו ואני מקווה שנמשיך את מגמת השיפור".

על יכולתו האישית אמר הפורוורד: "חובת ההוכחה עליי, צריך להראות שאני מוכן. זה יהיה משחק ראשון שלי אחרי חודש וחצי. זה לא המון זמן, אבל מספיק בשביל שתצטבר מעט חלודה. זו הסיבה שיש משחקי הכנה ויש לי עוד שמונה כאלה, כך שיש עוד תקופת ארוכה לפניי ואנחנו הולכים להוציא את המקסימום ממנה".


"אלה משחקי הרצה, לא כולם בכושר הכי טוב" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי