קינסי עדיין סובל מכאבים אך שב לאימוני הפועל ירושלים

קינסי. בא לנצח
קינסי. בא לנצח | צילום: טוויטר הפועל ירושלים

השחקן עדיין לא בסגל לבודצ'נוסט (שלישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1), אך בקבוצה מקווים שיוכל לשחק בשבועות הקרובים. קציקאריס: "אנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו בהגנה ולהיות אגרסיביים"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ערכה הערב אימון מסכם לקראת משחקה מחר (שלישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד בודצ'נוסט במסגרת המחזור השני של היורוקאפ.

האדומים מגיעים להתמודדות לאחר הפסד במחזור הפתיחה ללייטקבליס הליטאית, ושני ניצחונות לא משכנעים בליגה כשהכימיה ממשיכה להיות שברירית וחלק מהשחקנים לא מרוצים ממעמדם. בודצ'נוסט לעומת זאת מגיעה במומנטום חיובי לאחר ניצחון על רג'יו אמיליה ביורוקאפ וניצחון נוסף על הכוכב האדום בליגה האדריאטית.

"אנחנו מנסים להתכונן בדרך הכי טובה למשחק הזה", אמר פוטיס קציקאריס, "בודצ'נוסט משחקת כדורסל טוב, והיא מאוד אגריסיבית ומגוונת. הם ניצחו את הכוכב האדום בחוץ כך שמצפה לנו משחק לא קל".

קינסי. מתי יחזור גם לשחק?
קינסי. מתי יחזור גם לשחק? (יורוקאפ)

הבעיות בהגנה: "אנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו בהגנה ולהיות אגרסיביים כי הקבוצה מחר תדע להעניש אותנו על טעויות או רפיון בהגנה. באופן כללי, אני רוצה לראות ומצפה לראות את כולם נלחמים בקבוצה שלנו. כל משחק הוא חשוב, זה ברור. המאמן שלהם הוא מאמן מצוין, הקבוצות שלנו מאומנות וכולנו נצטרך להיות במיטבנו ולהציג יכולת טובה וריכוז. לקהל יש משמעות, כי האווירה עם האוהדים היא נהדרת".

בירושלים קיבלו גם בשורה טובה כשרופאי הקבוצה הרשו לטרנס קינסי לחזור להתאמן. הפורוורד, שהחמיץ עד כה את ההכנה ופתיחת העונה, סובל מכאבים בגבו אך כעת יכול להשתתף באימוני קליעה אישיים כשהמטרה היא שיוכל להתאמן ולשחק עם הקבוצה בשבועות הקרובים. "מקודם מדי לקבוע מה מצבו", התייחס קציקאריס לסיטואציה עם קינסי, "הוא עובד באופן אינדיבידואלי, אבל כולם מקווים שהוא יתאושש יותר ויותר מיום ליום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי