ממשיכה לדרוס: הפועל ירושלים הביסה את נימבורק 64:88

שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים | דני מרון

האדומים לא עוצרים והוסיפו גם את הצ'כים של אורן עמיאל לרשימת הקבוצות אותן הביסו במשחקים האחרונים, עולים לראשות הבית בליגת האלופות. פלדין התפוצץ עם 35 נקודות, סטודמאייר נתן 13 נק' ו-7 ריב'

(גודל טקסט)

עוד ערב מצוין לכדורסל הישראלי באירופה נרשם היום (רביעי) כאשר לאחר הניצחון הגדול של נס ציונה 104:86 על סראטוב ביורופקאפ, גם הפועל ירושלים הביסה את יריבתה נימבורק בליגת האלופות של פיב"א.

הירושלמים, שהגיעו בתנופה נהדרת לאחר הניצחונות על פואנלברדה ועירוני נהריה, פתחה מצוין ועלתה ל-6:17 כבר בדקות הראשונות בזכות יכולת טובה של ג'יימס פלדין, שקלע שתי שלשות מוקדמות. גם כשהוא הוחלף בתמיר בלאט האדומים לא התקשו וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 18:26. הרבע השני היה אותו סיפור, פלדין המשיך לקלוע ודשון באטלר העלה את ירושלים ליתרון שיא, 23:38. הצ'כים ניסו לחזור עם ריצת 0:6 אבל סטודמאייר נכנס לקצב גם הוא והרחיק את קטש מסכנת דרמה. טיישון תומאס קבע את תוצאת המחצית, 32:45.

אפשר לנוח? הצחקתם את ג'ייקובן בראון. שלשה נהדרת שלו העלתה את ירושלים ליתרון 16 ועם ריצת 2:15 בתחילת הרבע השלישי עלו האדומים ל-34:60. הם לא הורידו את הרגל מהגז ובעזרת בראון, אליהו וסטודמאייר סיימו את הרבע בתוצאה פנימית של 21:8 וכללית של 40:66. פלדין חזר לפרקט ברבע הרביעי ולא הפסיק לקלוע, מסיים את המשחק עם 35 נקודות נהדרות ופחות או יותר עושה ככל העולה על רוחו במגרש. האורחים שיפרו את הקליעה שלהם מהרבע הקודם, וסיימו את הרביעי עם 22 נקודות אך זה לא הספיק והמשחק נגמר בעוד ניצחון בהפרש גבוה של הפועל ירושלים, 64:88.

ג'יימס פלדין. 17 נקודות ברבע הראשון (דני מרון)
ג'יימס פלדין. 17 נקודות ברבע הראשון (דני מרון)

הקבוצה של קטש עדיין מושלמת בארנה העונה, ובשלושה המשחקים האחרונים שלה היא פשוט בלתי ניתנת לעצירה – הפרש כולל של 93 נקודות! הירושלמים עלו למקום הראשון בבית, בעוד קבוצתו של המאמן הישראלי אורן עמיאל נותרה אחרונה עם ניצחון בודד בחמישה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי