חולון הפסידה 91:83 לטלקום בון, תצטרך לנצח את נאנטר

רועי הובר
רועי הובר | FIBA

השחקנים של דן שמיר לא הצליחו לעצור את הגרמנים שחגגו בצבע, 16 נקודות של גיא פניני לא הספיקו והסגולים יפגשו את הצרפתים במשחק האחרון של שלב הבתים בקרב על הכרטיס לשמינית הגמר

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
לאחר ההפסד הביתי בשבוע שעבר 88:77 באולם טוטו למוליכת הבית טנריפה, הפועל חולון הפסידה הערב (שלישי) 91:83 לטלקום בון בגרמניה במסגרת המחזור ה-13 של ליגת האלופות, כשנותר רק עוד משחק אחד בשלב הבתים. הסגולים נאלצו שוב להסתדר ללא קורי וולדן שיחזור מארה"ב רק מחר בעקבות פטירת סבתו, וקאליף ווייאט הפצוע. במחזור הבא חולון תארח את נאנטר לקרב על הכרטיס לשמינית הגמר של המפעל. 


למרות שלבון אין הרבה סיכוי להעפיל לשלב הבא, היא פתחה את המשחק טוב יותר מחולון וחגגה בצבע. שמחון שעלה מהספסל קלע שתי שלשות ששמרו על פער סביר, ג'סינסקי קבר שלשה שנתנה יתרון 15:21 למארחים והרבע הסתיים עם 17:25 לגרמנים.


ביורינג הוליך את המארחת ליתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע השני, ושש נקודות רצופות של פניני הקטינו ל-30:26. שמחון המשיך ביכולת הגבוהה שלו מחוץ לקשת והשאיר את החבורה של דן שמיר במשחק. בסיום הרבע חולון רצה ל-0:7 וצמצמה ל-45:49 תוצאת מחצית.


אטקינס קבר שלשה בפתיחת המחצית השנייה וחולון התקרבה, אבל בון בלמה הגיבה עם ריצה משלה ושוב ברחה ליתרון 48:58, דן שמיר לקח פסק זמן, וריינולדס הגיב עם 5 נקודות רצופות שהיו הראשונות שלו במשחק. הגרמנים שוב לחצו על הגז והגדילו ליתרון 16. 59:70 לבון בסיום הרבע השלישי.



16 נקודות של גיא פניני לא הספיקו (fiba)


קליין קלע שתי נקודות בפתיחת הרבע, ריינולדס הוסיף שלשה והפער ירד ל-6 בלבד. אבל ווב לא נתן לחולון להתקרב. הסגולים בדקות רעות, בון כבר עלתה ליתרון 14 אך אז צלף שלשה והחזיר את הצבע לפנים של דן שמיר, ברוינג הגיב מיד עם שלשה משלו והגרמנים ניצחו 83:91.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי