הפועל ירושלים הודחה מליגת האלופות לאחר 81:64 לטנריפה

קולטון אייברסון עם ג'יימס פלדין
קולטון אייברסון עם ג'יימס פלדין | FIBA

הקבוצה הישראלית סומנה בפתיחת העונה לקחת את התואר, אך חבורתו של קטש לא הצליחה להשלים את המשימה בספרד וסיימה את דרכה כבר ברבע הגמר לאחר תבוסה משפילה. ג'יימס פלדין בלט בצד המפסיד עם 20 נקודות

(גודל טקסט)

כאשר הפועל ירושלים בחרה לעזוב לאחר שנים את מפעל היורוקאפ ולעבור לליגת האלופות של פיב"א, הקבוצה הישראלית נחשבה בעיני רבים לאחת המועמדות לזכייה ולאירוח הפיינל פור, אך הערב (רביעי) חבורתו של עודד קטש הודחה כבר בשלב רבע הגמר לאחר הפסד 81:64 על ידי טנריפה, שהתגברה על ההפסד הקטן בירושלים לפני שבוע.

הפועל ירושלים פתחה את המשחק בצורה טובה יותר, אך משם, כמו במשחק בישראל, טנריפה פתחה בריצת 0:15 וסיימה את הרבע הראשון עם 10:24. את הרבע השני פתחה ירושלים עם ארבע נקודות רצופות של אמארה סטודמאייר, בהמשך ג'יימס פלדין הוריד את ההפרש לשש בלבד, אבל שוב הספדים לא נבהלו וירדו למחצית ביתרון 26:40.


ג'ייקובן בראון (FIBA)

ברבע השלישי לא נערך שינוי, ירושלים לא הצליחה לחזור למשחק וטנריפה עלתה ליתרון 39:55. הרבע נגמר עם 43:62 לטריפה. ברבע האחרון ירושלים התעוררה והורידה את ההפרש לחד ספרתי, אך זה היה מאוחר מידי עבורה, טנריפה הורידה את השעון וסיימה את המשחק עם ניצחון 64:81 והכרטיס לחצי הגמר על חשבונה של הפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי