ארה"ב כועסת על האחים אנטטוקומפו: "התנצלות לא תעזור"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | NICOLAS ASFOURI/AFP/Getty Images

עבירה קשה של תנאסיס הבכור גרמה להיתקלות בין יאניס לג'יילן בראון לאחר הניצחון של האמריקאים על יוון. שופטים ומאמנים נאלצו להפריד והנבחרות לא לחצו ידיים. בארנס, שספג את המכה: "כנראה עבירת תסכול"

(גודל טקסט)

עבירה אגרסיבית של תנאסיס אנטטוקומפו, אולי אגרסיבית מדי, הלהיטה את הרוחות בסיום המשחק שבו ארצות הברית ניצחה את יוון היום (שבת) באליפות העולם בכדורסל ושחקנים נאלצו להפריד בין תנאסיס ואחיו יאניס לבין חברי הנבחרת האמריקאית על מנת להרגיע את האמוציות.

דקה ו-43 שניות לסיום, האריסון בארנס רץ לבד להטבעה קלה, כאשר אנטטוקומפו הכה בראשו מאחור וגרם לנפילה מסוכנת שלו על הפרקט, אך שופטי המשחק שרקו משום מה לעבירה רגילה. כאשר הבאזר האחרון נשמע, פורוורד ארצות הברית ג'יילן בראון החליף דברים עם יאניס בעודו מצביע בכעס על תנאסיס. בעקבות כך, הקבוצות לא לחצו ידיים כנהוג בדרך כלל וגרג פופוביץ' אסף את שחקניו על הפרקט, כדי שהנבחרות לא ייפגשו במנהרה בדרך לחדרי ההלבשה.

בראון סירב להתייחס לתקרית: "יאניס אמר לי כמה דברים, אבל יש לנו עניינים יותר חשובים להתעסק בהם אז אנחנו מתקדמים הלאה". מה שהרגיז את האמריקאים היה בעיקר שאנטטוקומפו הבכור לא התנצל לאחר העבירה הקשה. "אי ההתנצלות הפכה את המעשה לחמור יותר", אמר מרכוס סמארט, "לא חשוב אם לדעתו זה היה במקום או לא, זה לא היה בסדר".

בארנס יצא ללא פגע מהמהלך, אך הדגיש את הסיכון שהיה בו: "המשחק היה גמור, זו כנראה עבירת תסכול. התנצלות לא בדיוק תפצה על כך. אם לא הייתי קם והיה קורה לי משהו, התנצלות לא הייתה עוזרת לנו במשחק הבא. למרבה המזל, הכל בסדר".

התעמתו בסיום. יאניס אנטטוקומפו וג'יילן בראון (Lintao Zhang/Getty Images)
התעמתו בסיום. יאניס אנטטוקומפו וג'יילן בראון (Lintao Zhang/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי