דרוקר לקראת טלקום: "המטרה לעלות שלב באירופה"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

הפועל חולון תחל את דרכה בליגת האלופות של פיב"א נגד הקבוצה הטורקית, אותה תארח לאחר שני ניצחונות בליגת ווינר: "זו יריבה קשה", הצהיר המאמן. לראשונה העונה תשחק הקבוצה עם כל חמשת הזרים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון תפתח הערב (19.45) את העונה האירופאית שלה, כשתארח באולמה במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות של פיב"א את טלקום אנקרה הטורקית.

שחקניו של שרון דרוקר, שפתחו את ליגת ווינר עם שני ניצחונות על הפועל תל אביב ומכבי אשדוד, יתייצבו הערב לראשונה העונה עם חמישה זרים, בניגוד למשחקי הליגה בהם היא משחקת עם ארבעה, עד אשר תקבל תשובה ממנהלת הליגה לגבי הערעור שהגישה על גובה הקנס שתשלם אם תשתף במשחקיה בזירה המקומית חמישה זרים. מלאקי ריצ'ארדסון, שלא שיחק במשחק האחרון בו הביסה קבוצתו את מכבי אשדוד 86-103, ישחק הערב לצד ראיין תומפסון, מרקוס פוסטר, לטביוס וויליאמס, וג'יילן ג'ונסון.

לקראת המשחק אמר המאמן שרון דרוקר: "טלקום יריבה קשה, מדובר בגדלים שונים ונצטרך לדעת להתמודד איתם. יש לנו מטרה לעלות שלב באירופה וננסה לעמוד ביעדים שהקבוצה הציבה לעצמה". 

טלקום נוצחה בשבת לראשונה העונה בליגה בארצה לאחר שני ניצחונות כשהובסה בידי פנרבחצ'ה 76-59. בשורות הטורקים משחקים שלושה גארדים אמריקאים – קמפבל, ג'ונסון והאנטר. בקבוצה משחקן פורוורד קנדי ווייל ווייטר וסנטר צרפתי, מוסטפה פאל (2.18) שמגבה אתו כשרון טורקי בהתהוות גיוון איגמן (2.10). יריבתה בהחלט קשה לחולונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי