ניצחון בכורה לחולון בליגת האלופות, 105:122 על טורון

ראיין תומפסון
ראיין תומפסון | FIBA

תצוגת קליעות מרשימה של הסגולים בפולין, ששיפרה את מאזנם ל-2:1 באירופה. פוסטר הצטיין והוביל שישה קלעים בספרות כפולות, עם 22 ושבעה אסיסטים. שמחון הוסיף 19

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון התאוששה הערב (שלישי) מרצף של ארבעה הפסדים והשיגה את ניצחונה הראשון בליגת האלופות של פיב"א, לאחר משחק עם תוצאה גבוהה ביותר שהסתיים ב-105:122 על טורון הפולנית. אחרי שנכנעו לטורק טלקום ולאוסטנד בשני המשחקים הראשונים במפעל, הסגולים שיפרו את מאזנם ל-2:1 וינסו לשמור בהמשך על היכולת המרשימה בהתקפה כדי לעמוד במטרה ולהעפיל לשלב הבא.

שרון דרוקר פתח בחמישייה עם יוגב אוחיון, מרקוס פוסטר, עמית שמחון, טי ג'יי קליין ולטאביוס וויליאמס. שמחון פתח נהדר וקלע שלוש שלשות בדרך ליתרון דו ספרתי, גם פוסטר היה מצוין ברבע הראשון ואחרי עשר דקות, חולון הובילה 24:33. ריצ'ארד האוול עלה מהספסל הסגול להופעת בכורה במסגרת האירופית ויחד עם מלאקאי ריצ'ארדסון העלה את היתרון לדו ספרתי, למרות דקות טובות של האקס כריס רייט בשורות הפולנים והקבוצה של דרוקר קלע 63 נקודות עד ההפסקה, לעומת 45 בלבד של היריבה.

הגנת הסגולים התרופפה מעט ברבע השלישי, אך ההפרש נשמר הרבה בזכות יכולת טובה של גיא פניני, שממשיך להיכנס לכושר אחרי שחזר מפציעה לאחרונה. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד וחולון המשיכה לקלוע מכל מקום, בדרך לניצחון חשוב.


שרון דרוקר. ניצחון חשוב לחולון (עדי אבישי)

שישה שחקנים בסגול קלעו הערב בספרות כפולות, בראשם מרקוס פוסטר שהצטיין עם 22 ומסר שבעה אסיסטים. שמחון קלע 5 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-19 נקודות, לטאביוס וויליאמס רשם דאבל-דאבל מרשים של 18 ו-12 כדורים חוזרים, יוגב אוחיון וראיין תומפסון הוסיפו 14 כל אחד וטי ג'יי קליין סיים עם 10.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי